Mikä mulla nyt on?? Tosi outo olo kun mieli tekee tepposia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
Koko aamun olen havahtunut siihen, että mietin ihan ihme asioita, siis jotain tosi vanhoja juttuja putkahtaa yllättäen mieleeni. Jotenkin outo olo.
Äsken sitten ajattelin käydä suomi24 katsomassa eilen aloittamani ketjun jossa kyselen erästä asiaa, mutta tämä teksti joka oli ketjussani ei olekkaan sama mitä kirjoitin eilen, en siis tunnistanut sitä ollenkaan omakseni, vaikka eilen olen sen kirjoittanut. Tarkalleen olevinaan muistan, että miten ilmaisin asiani ja tänään teksti onkin aivan eri, kuin jonkin toisen kirjoittama.

Mistä tällainen outo olo johtuu? Havahdun jatkuvasti siihen, että mietin jotain ihan ihme asioita taikka tosi vanhoja vähäpätöisiä juttuja. Huomasin jo heti herätessäni ja äsken kun kävin katsomassa tuota ketjua minkä aloitin niin en tunnistanut sitä ollenkaan omakseni ja ajattelinkin, että miksi joku on samantien aloittanut samantapaisen ketjun mitä minä. Itse siis kysyin kaupunkipalstalla asiaa, joku vastasi siihen ja kysyin lisää ja se vielä vastasi, eli ei kovin pitkästä ketjusta edes kyse, mutten tunnistanut sitä omakseni.

ja nyt kun luin uudelleen tuon aloittamani ketjun ja ne muutamat vastaukset niin se näyttikin jo ihan tutulta, vaikka ekan kerran lukiessa ajattelin sen olevan jonkun toisen aloittama ketju, enkä nähnyt siinä mitään tuttua

Mitähän mun päässä oikein tapahtuu tänään :O

Ihan sairasta, aloin etsimään tätä kirjoittamaani ketjua, enkä heti tunnistanut omaksi... en mä mielestäni tuota otsikkoa noin kirjoittanut :O

Mitähän mulle tapahtuu

mieleen putkahtelee jotain tosi vanhoja juttuja, havahdun siis siihen, että mietin jotain parin viikon takaista unta tms :O

en tajua enää yhtään, miksi mä tuon saman asian olen kahteen kertaankin kirjoittanut.. on kyllä hassu olo

Pyydäppä jotain kotona olevaa sanomaan sinulle lauseita, jotka toistat ja siis tuo toinen henkilö arvioi sanotko samoin. käsittääkseni sekavuus voi johtua esim. aivoverenvuodosta.

Diagnoosin varmentamiseksi tarvitaan aivojen tietokonekerroskuvaus (CT) ja joskus myös aivo-selkäydinnesteen tutkimus. Usein kartoitetaan lisäksi aivojen verisuonten tila varjoainetutkimuksella tai magneettikuvauksella.

ei särje päätä tms, mutta tulee tällaisia hassuja juttuja, miksi olen tuon saman asian kirjoittanut kahteen kertaan jne :O

Ihan hassu olo. Kahvia keittäessä huomasin ajattelevani ihan ihme juttuja, tosi vanhoja. Tuo säikäytti, kun en tunnistanut suomi24 viestiä omakseni kuin toisella lukemiskerralla. Ihmettelin vain, että miksi joku on samantapaisen aloituksen tehnyt ihan heti perään

Chef kyselee mihin upottaa 4litraa maitoa RUOANLAITTOON, voisin laittaa pääni pantiksi, että hetki sitten siinä luki vielä 4litraa johonkin muuhun, muttei tuota ruoanlaitto sanaa :O

nostan nyt sen verran, että äsken kun olin tupakalla, tuli yhtäkkiä tosi huono olo ja OKSENSIN kun tulin sisälle :O
Enkä oksenna normaalisti kuin vatsataudissa, joka meillä oli jo 2vk sitten.
Edelleen tuntuu osa viesteistä vierailta kun luen kirjoittamani jutut uudelleen, pariin kertaan kun lukee niin tuntuvat jo tutuilta.

toisaalta nämäkin viestit tuntuvat tutuilta, mutta sitten havahdun ettei tunnukkaan.. Äskeinen oksentaminen oli tosi outoa, yhtäkkiä tuli vain tosi huono olo ja kun tulin sisälle niin oksensin. En muista, että olisin koskaan oksentanut muutoin kuin vatsataudissa ja sekin meillä jo oli

Toisaalta olo on ihan normaali, mutta toisaalta taas tosi outo, siis juuti kun lukee esim näitä viestejä niin ei välttämättä tunnista jotain viestiä (esim tuo chefin ketju) voisin laittaa pääni pantiksi, että siinä ei ollut tuota ruoanlaitto sanaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Ensimmäisenä tulee mieleen aivoverenvuoto tms. Mene lääkäriin!

laittaako se oksentamaan? Paha olo lähti oksentamalla yhtä nopeasti kuin se tulikin...

Onko sulla ollut ikinä mitään mielenterveysongelmia?
Ja kyllä, aivoperäiset voi aiheuttaa oksentelua, tosin yleensä ilman sitä pahanolon tunnetta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Niin oletko yksin kotona? Onko puhe normaalia?
Sinuna kyllä soittaisin päivystykseen, ne osaa neuvoa eteenpäin.

Puhe on normaalia, mutta näitä viestejä esim kun lukee niin ei välttämättä heti tunnista omaksi kirjoitukseksi, ihan selvää suomeakin kirjoitan, eli hassulta tuntuu jos pääkopassa jotain verenvuotoa tms olisi.

Tuo oksentaminen pelästytti vain, harvemmin sitä oksentelee muutoin kuin vatsataudissa, yhtäkkiä tuli vain tosi huono olo, mikä lähti oksentamalla

Yhteistyössä