Mikä muhun on menny? ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä

Vieras
Oon ollu nyt joulun jälkeen tosi ärtyny ja heikkohermonen lapsilleni 3v ja 1.5v. Tänään tein sit jotain mitä en ikinä olis uskonu tekeväni! Otin poikaa tukasta kiinni ja nostin ilmaan!!! Tuntuu niin hemmetin pahalta, pyytelin anteeksi ja lupasin et äiti ei enää ikinä tee noin! Mut tehty mikä tehty! ;(

Mikä ihme muhun on menny, yleensä oon ollu ihan toinen äiti lapsilleni, tottakai hermot menny monestikkin noihin, mut aina osannu silti käyttäytyä asiallisesti! Nyt vaan tuntuu et pinna koko ajan tiukalla.

Miulla on ollu nyt kanssa monta päivää kun pinna on ollu tosi kireellä, varmaan johtuu tästä omasta ryhävalas hormoonihirviö olosta ja kaikesta stressistä mitä tässä on nyt ollu. tää päivä on sitten taas ollu poikkeus kaikki on halittu ja oltu yhessä leikitty, nukuttiin päikkärit. Nyt laitetaan ruoka ja haetaan iskä töistä :)

Syötkö e-pillereitä, etenkin minipilsuja? Tai muita hormoneja? Nukutko hyvin?
Musta tuli ihan outo, todella lyhytpinnainen ja kamala kun esikoinen oli pieni. En ollut oma itseni :'( . Kun sen tajusin, heitin minipillerit roskiin ja tadaa, mieli tasaantui omaksi itekseni ja elämä oli taas ihanaa :heart: :hug: . Monilla minipilsut sekottaa pään ja saa raivoamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Musta tuli ihan outo, todella lyhytpinnainen ja kamala kun esikoinen oli pieni. En ollut oma itseni :'( . Kun sen tajusin, heitin minipillerit roskiin ja tadaa, mieli tasaantui omaksi itekseni ja elämä oli taas ihanaa :heart: :hug: . Monilla minipilsut sekottaa pään ja saa raivoamaan.

En syö pillereitä, mul kierukka. Mut nukkunu olen tosi huonosti nyt pidemmän aikaa. Tyttö valvottaa, eka flunssa, sit hampaita taas pukkaa, aina nuo hampaat ollu tosi vaikeita. Ehkä tää sit on väsymystä. Nyt vähän pirteempi olo ku käytiin pitkä kävelylenkki tuol pakkasessa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama mulla:
Olen huomannu ku tuli syötyä kaikkea hyvää joulun aikaan niin paljon.. Elimistä tottui siihen ja huutaa näin herkkuja..

No ei pitäs siitä johtua, eilen tuhottiin miehen kans vasta vika konvehtirasia iltapalaksi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

En syö pillereitä, mul kierukka. Mut nukkunu olen tosi huonosti nyt pidemmän aikaa. Tyttö valvottaa, eka flunssa, sit hampaita taas pukkaa, aina nuo hampaat ollu tosi vaikeita. Ehkä tää sit on väsymystä. Nyt vähän pirteempi olo ku käytiin pitkä kävelylenkki tuol pakkasessa.

Hormoonikierukka? Jos, niin kysy toki jostain voiko senkin hormoonit aiheuttaa kiukkua. Ei sun tarvi tarkemmin eritellä. Juu ja kyllä univajekin voi aiheuttaa tuota :hug: . Koita mennä ajoissa nukkumaan iltaisin :flower: ja syö monipuolisesti, tai osta vaikkapa Beroccaa piristeeksi. :wave:

kaikki vaikuttaa kaikkeen; hormoonikierukka, univaje, jopa nuo jatkuvat arki - pyhä- arki vaihtelut voi vaikuttaa...meillä ainakin koko porukka on ollut joulun ajan rikkonaisen rytmin vuoksi "ihan pihalla" mutta nyt kun alkaa normaali säännöllinen arkirytmi uskon tilanteen paranevan täälläkin (ja siitä on itse asiassa jo merkkejä ilmassa) toivotaan et sullakin olo helpottaa.

Yhteistyössä