mikä mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
musta tuntuu että mä oon joko totaalisen hyvä sydäminen kaikkia kohtaan tai sit OIKEASTI paha joka ei välitä mistään ja voi satuttaa toisia pahastikkin tuntematta syyllisyyttä. se tuottaa mulle suurta ahdistusta etenkin silloin ku se hyvä vaihtuu pahaksi.
onko kellään muulla tämmöistä?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Eli siis sä voit rakastaa/vihata samaa henkilöä, ihan mielialas mukaan :whistle: ?

En usko, et mikään luonnonoikku oot kuitenkaa :D

ei se päivässä vaihdu vaan voi mennä vaikka vuosi että oon todella hyvä ihminen ja sit jos tapahtuu jotain pahaa ni voin muuttua täysin kylmäksi ja vaikka hakata jonkun ketä kohtaan ei oo lämpösiä tunteita. mut nyt kun on lapsia niin haluaisin olla kuitenkin se hyvä.
pahimmista ajatuksistani en voi kuitenkaan kelleen kertoa koska ne on PAHOJA ja pelkään että toteutan ne kostoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eli siis sä voit rakastaa/vihata samaa henkilöä, ihan mielialas mukaan :whistle: ?

ei se päivässä vaihdu vaan voi mennä vaikka vuosi että oon todella hyvä ihminen ja sit jos tapahtuu jotain pahaa ni voin muuttua täysin kylmäksi ja vaikka hakata jonkun ketä kohtaan ei oo lämpösiä tunteita. mut nyt kun on lapsia niin haluaisin olla kuitenkin se hyvä.
pahimmista ajatuksistani en voi kuitenkaan kelleen kertoa koska ne on PAHOJA ja pelkään että toteutan ne kostoksi.

Ei sulla oo mitään mielentervedyen häiriöitä..?
Aika rankalle tuo viha kuulostaa.. Osaatko muuten käsitellä vihaa normaalisti?

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ei sulla oo mitään mielentervedyen häiriöitä..?
Aika rankalle tuo viha kuulostaa.. Osaatko muuten käsitellä vihaa normaalisti?

no kai tää jotain häiriöö on, mua ahdistaa ne pahat ajatukset kumminkin paljon mutta en nää muuta keinoa kuin toteuttaa ne. nyt on hirveet määrät bentsoja mutta eihän ne niitä ajatuksia pois päästä vie.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kai tää jotain häiriöö on, mua ahdistaa ne pahat ajatukset kumminkin paljon mutta en nää muuta keinoa kuin toteuttaa ne. nyt on hirveet määrät bentsoja mutta eihän ne niitä ajatuksia pois päästä vie.

Sitten lääkärin juttusille ja lääkkeet vaihtamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sitten lääkärin juttusille ja lääkkeet vaihtamaan!

no ei ku on ihan hyvä et se ahdistus lähtee. enkä mä oikeesti voi puhuu noista ajatuksista tai suljettu osasto kutsuu.