Mikä minussa painaa?!?!!?!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan seko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietty aika pitkähä sie oot. Mutta kyllä mun silmään hoikemmalta kuitenkin näytät.

..sinällään vinkeetä,että painoindeksin mukaan oot "merkittävästi lihava". Ja sitä en kyllä mitenkään päin voi allekirjottaa tuon kuvan mukaan.

No mun mielestä et tosiaan näytä 100 kiloa painavalta :)
Toki massua on, mutta ihanasta asiastahan se on tullut.
Ite painan 15 kiloa vähemmän, oon saman pituinen, ja oon mielestäni paljon pyöreempi. Ainakin tuossa vyötäröllä on mulla enempi massaa.
Siulla on vaan iso sydän ja paljon viisautta päässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mulla vähän sama juttu, edellisen synnytyksen jälkeen jäi painoa 80 kiloa 170 senttiselle kropalleni.. Kun sitten valittelin kavereille sitä kun on niin pullea olo ja kerroin tuon painon niin sain osakseni naurunremahdukset ja kommentteja "sun vaaka on rikki, et sä voi painaa noin paljon", "joo, olipas hyvä läppä... ai ei ollu vitsi :o ", "Millon sä oot viimeks kääynyt sillä vaa'alla, et sä ainakaan enää niin paljon paina.."

Mä kanssa valittelin kaverille, et kuinka paljon mulla on vielä raskauskiloja ja sain saman vastauksen: ei varmana voi olla niin paljoa. Ja ihan tosissaan kaveri oli eikä vaan lohdutellakseen sanonu.

Mut rehellisyyden nimissä, mä kyllä näenkin ne kilot itsessäni. Voi tätä takamusta, mahaa ja reisiä... :snotty:

No sulla on ne "painavat luut":D Ei vaan itselläni oli samat mitat aikanaan (ei ollut vielä lapsia), siis lähes sama paino ja sama vaatekoko vaikka pituutta on paljon vähemmän. Ehkä se rasva jotenkin "pakkautuu" paremmin jos kerta liikutkin yms. ja tottakai lihasmassa painaa jos treenaa lihasta, lihavalla sitä kasvanutta lihasta ei vaan huomaa kovin helposti mutta siellä se on...ja mitä enemmän elopainoa, sitä suuremmat on tietty lihakset ilman treenaamistakin kun joutuu kantamaan sen kaiken painon.

Oot oikeen hyvän näköinen:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap (lisäsin kuvan):
http://www.aijaa.com/v.php?i=4423068.jpg Tässä ois...ja taatusti totuudenmukainen kuva, ei silottelua eikä eduksi-asentoa! :D Ja korostan, että todella tiedän ylipainoni, mutta mielestäni tämä kroppani on kuitenkin sellainen, että tästä saa ihan kivan oikealla vaatetuksella, enkä koe olevani ihan mieletön valas. Liikaleukaa minulla ei ole ja kasvoilta olen ihan normaali, en siis ole läskinaama, vaikka läski olenkin.

Huh, tuosta näkee mikä sussa painaa.

Siis en ole missään vaiheessa väittänyt tai luullut, etten näyttäisi lihavalta ;)...kysymys olikin, että näytänkö 100kiloiselta? Omasta mielestäni edelleenkään en. Jos kysyn siskoiltani, paljonko heidän mielestä painan (en ole ikinä heille painoani kertonut), saan vastaukseksi n.80. Mietin vain sitä, kuinka voin painaa 20kiloa enemmän, tai siis näyttää noinkin paljon pienemmältä...ENKÄ sano, että näyttäisin PIENELTÄ, vaan pienemmältä kuin 100kiloa mielestäni. Ja monen muunkin mielestä. Ähh, aivan sama, toki haluan painoa pudottaa ja päästä todella siihen 80:een, se on ihan hyvä paino minulle. :)

Rasva keräästyy usein sisäelimien ympärille, jolloin se näkyy vähemmän ulospäin. Rasvaprosenttitsekkauksessa se selviäisi. Joskus jopa hyvinkin hoikalla ihmisellä voi olla korkea rasvaprosentti ja he voivat myös painaa enemmän kuin miltä vaikuttaisi.

Kyse on siis piiloläskistä.

No, sulla on kuitenkin selkeä vyötärö, joten vaikutat enemmän muodokkaalta kuin pulskalta. Samalla painolla ja pituudella, mutta omenavartalolla näyttäisit varmaan aika toisenlaiselta.

Yhteistyössä