Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mulla vähän sama juttu, edellisen synnytyksen jälkeen jäi painoa 80 kiloa 170 senttiselle kropalleni.. Kun sitten valittelin kavereille sitä kun on niin pullea olo ja kerroin tuon painon niin sain osakseni naurunremahdukset ja kommentteja "sun vaaka on rikki, et sä voi painaa noin paljon", "joo, olipas hyvä läppä... ai ei ollu vitsi", "Millon sä oot viimeks kääynyt sillä vaa'alla, et sä ainakaan enää niin paljon paina.."
Alkuperäinen kirjoittaja ap (lisäsin kuvan):http://www.aijaa.com/v.php?i=4423068.jpg Tässä ois...ja taatusti totuudenmukainen kuva, ei silottelua eikä eduksi-asentoa!Ja korostan, että todella tiedän ylipainoni, mutta mielestäni tämä kroppani on kuitenkin sellainen, että tästä saa ihan kivan oikealla vaatetuksella, enkä koe olevani ihan mieletön valas. Liikaleukaa minulla ei ole ja kasvoilta olen ihan normaali, en siis ole läskinaama, vaikka läski olenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitat ovat 115(ry)100(vy)110(takapuoli).