Mikä mies näistä kolmesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tytti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tytti"

Vieras
Mikä mies näistä kolmesta kelpaisi sinulle parhaiten, jos ajatellaan vain pelkkää kroppaa?

a) 190cm, laiha, painoindeksi alipainon puolella?
b) 170cm, urheilijavartaloinen, ihanteellinen painoindeksi?
c) 185cm, lihava, painoindeksi ylipainon puolella?

Jos nuo ovat valintakriteerit niin pieleen menee aina ja varmasti!

Fyysiset seikat ovat yllättävänkin tärkeitä valinnassa, itselläkin oli aikanaan. En kyllä olisi ottanut millään ilveellä niitä viittä kuutta tulevan mieheni urheilutoveria, joilla oli hyvinkin samat fyysiset ominaisuudet kuin omalla valitullani.
Valinta tapahtuu joskus jopa niinkin että se, etukäteen asetettu, ihanne fysiikka ei toteudu juuri ollenkaan. Kun se natsaa, niin se vain natsaa sitten.

Olen itse 172cm pitkä, joten aika vaikea olisi kuvitella herra beetä. Herra ceen lihavuus on pieni kysymysmerkki että kuinka lihava todellisuudessa. Mieluummin kuitenkin ylipainon kuin alipainon puolella, sillä alipaino ei edusta mun mielestä miehekkyyttä.

Koska minulla on ylipainoinen 172 cm pitkä mies, niin b-vaihtoehto olisi paras :)

Minä en ole oikein tajunnut, että miksi miehen pitäisi olla pitkä. Onko siitä jotain hyötyä yhteisessä elämässä?

Ei kaikkien tarvitse pitkistä tykätä sen enempää kuin lyhyemmistäkään :) Itse pidän, mutta en tietenkään puolisoa vain pituuden perusteella valitsisi. Ei tässä kysymyksessä kaiketi olla välttämättä elämänkumppania hakemassa ;)

[QUOTE="vieras";28906460]Koska minulla on ylipainoinen 172 cm pitkä mies, niin b-vaihtoehto olisi paras :)

Minä en ole oikein tajunnut, että miksi miehen pitäisi olla pitkä. Onko siitä jotain hyötyä yhteisessä elämässä?[/QUOTE]

Pitkä on toki komeamman näköinen.

Yhteistyössä