V
vieras
Vieras
Kun usein kysellään vinkkejä tavalliseen arkiruokaan ja musta tuntuu, että meillä mikä tahansa ruoka voi olla tavallista arkiruokaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:No pitsat, hampparit ja sit jotkut kalliimmat ruuat ei oo ainakaan meillä tavallista arkiruokaa. Yleensäkin meidän arkiruoka on kevyttä, kasvispitoista ja terveellistä ja sit "epäterveellinen" ruoka on sit ei-arkiruokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Asrkiruokaa ei ole sellainen, jonka laittamiseen menee aikaa esim tunti tai yli. Enkä nyt tarkoita esim karjalanpaistai, joka vaan on uunissa useita tunteja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:No pitsat, hampparit ja sit jotkut kalliimmat ruuat ei oo ainakaan meillä tavallista arkiruokaa. Yleensäkin meidän arkiruoka on kevyttä, kasvispitoista ja terveellistä ja sit "epäterveellinen" ruoka on sit ei-arkiruokaa![]()
jaa. mulle taas ei-arkiruoka meinaa sellaista safkaa, jonka annoksen hinta ravintolassa on päälle 30 ?.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Asrkiruokaa ei ole sellainen, jonka laittamiseen menee aikaa esim tunti tai yli. Enkä nyt tarkoita esim karjalanpaistai, joka vaan on uunissa useita tunteja.
en kyllä pitäisi tuollaista jätelihoista tehtyä pula-ajan ruokaa muuna kuin arkiruokana, ellei sen allekin.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mulle ei oikeestaan tuu mieleen ku jouluruoat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mulle ei oikeestaan tuu mieleen ku jouluruoat.
siis ne laatikot ei ole arkiruokaa?
hah!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mulle ei oikeestaan tuu mieleen ku jouluruoat.
siis ne laatikot ei ole arkiruokaa?
hah!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mitähän tälläkin aloituksella haetaan? Suurin osa palstalaisista ei edes käsitä, mitä kotiruoka on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mitähän tälläkin aloituksella haetaan? Suurin osa palstalaisista ei edes käsitä, mitä kotiruoka on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mitähän tälläkin aloituksella haetaan? Suurin osa palstalaisista ei edes käsitä, mitä kotiruoka on.
Siis halusin vaan kuulla ihmisten henkilökohtaisia MIELIPITEITÄ siitä, mikä ei heillä ole arkiruokaa. Meillä arkiruokaa on kaikki laatikoista keittoihin ja pihveistä pizzoihin.
Ihan samaa mieltä ja lisäksi koulutuskin puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mitähän tälläkin aloituksella haetaan? Suurin osa palstalaisista ei edes käsitä, mitä kotiruoka on.
vissiin sitä mitä laiskat kotiäidit ostaa eineshyllystä: saarioisten roiskeläppäpizzat, makaroonilaatikot, maksalaatikot yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:No pitsat, hampparit ja sit jotkut kalliimmat ruuat ei oo ainakaan meillä tavallista arkiruokaa. Yleensäkin meidän arkiruoka on kevyttä, kasvispitoista ja terveellistä ja sit "epäterveellinen" ruoka on sit ei-arkiruokaa![]()
jaa. mulle taas ei-arkiruoka meinaa sellaista safkaa, jonka annoksen hinta ravintolassa on päälle 30 ?.