Mikä miehiä viehättää posliinissa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itse tykkää posliinista, mutta siistitystä kyllä. Ainakaan häpyhuulissa ei tarvitse olla karvoja, ne tulevat suuhun. Ja tietysti se kiihottaa, että nainen on nähnyt vaivaa alapään siistimiseen ja kaunistamiseen minua varten :) Bikinirajojen siistiminen on jo itsestäänselvää. Jotkut miehet tykkäävät posliinista, mutta niinpä jotkut naiset tykkäävät kaljuista miehistäkin.

mutta saakos sitten kysyä miten ihmeessä saatte ajeltua ilman että tulee punasia näppyjä ja kutittaa ja kirvelee....=/ mulla ainakin käy aina vain, vaikka kuin ensin leikkaan lyhyemmäks otan uuden terän, joka vetäsyn jölkeen puhdistan terän ettei ole "tukossa", laitan rasvaa jäljeenpäin, käytän ajaessa vaikka miehen partavaahtoa tms..

Missä vika? Haluttais itsekin ajella karvoja mutta tuntuu ainakin että "nätimpi" se on karvallisena kuin tulipunaisena finnikekona,tai karvatuoen tulehduskekona pikemminkin.
Ja olen ajellut säännöllisesti eikä auta,iho ei totu. MItes muilla?

mutta saakos sitten kysyä miten ihmeessä saatte ajeltua ilman että tulee punasia näppyjä ja kutittaa ja kirvelee....=/ mulla ainakin käy aina vain, vaikka kuin ensin leikkaan lyhyemmäks otan uuden terän, joka vetäsyn jölkeen puhdistan terän ettei ole "tukossa", laitan rasvaa jäljeenpäin, käytän ajaessa vaikka miehen partavaahtoa tms..

Missä vika? Haluttais itsekin ajella karvoja mutta tuntuu ainakin että "nätimpi" se on karvallisena kuin tulipunaisena finnikekona,tai karvatuoen tulehduskekona pikemminkin.

No mun mies sanoo että ei hänellä muuten väliä, mutta on kivempi kun ei ole suu täynnä karvaa, puoliposliini on siis mun juttu... ;)
Ja tunto on vielä parempi, suosittelen!

Mä sokerivahaan bikinirajat (eli jäljelle jää leveähkö kiitorata) pari kertaa kuussa, ja loput höylään muutaman kerran viikossa. Sokeroimalla ei tule näppyongelmia.

Olen ollut kokonaan ilman karvojani ihan nuoruudesta asti. En vaan tykännyt niistä ollenkaan.
Kerran yritin kasvattaa jonkunlaista pehkoa, mutta jäi yritykseksi. Mieskin jo oli hieman huolissaan tästä, ja huomautti pitävänsä enempi karvattomasta tyylistäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
niin tai puhtaalta?

kai se nyt puhdas voi olla vaikka siellä karvoja on!!
miksi niitä sinne kasvaa jos ei niillä siellä mitään "tehtävää" ole.. kyllä ne tulehduksilta ja pöpöiltä suojelee ainakin.

musta posliini on epänormaalia aikuisella, toista se on lapsella jolle se on normaali tila kun karvat ei vielä siellä kasva

enpä osaa sanoa, mutta enpä menisi yleistämään.
kyllä mun miehelle ainakaan merkkaa ihan muut asiat mussa kuin alapään karvat/karvattomuus. toki sen on mukava itselle ja toiselle kun on alapää siistitty ja ennenkaikkea puhdas!
mulla ei aikanikaan riittäisi jatkuvasti sheivailemaan.. :whistle: muut asiat menevät tärkeysjärjestyksessä helposti edelle

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Sheivaan n. joka toinen päivä ja tätä olen tehnyt jo monet vuodet. Ensin vaan häpyhuulien alue, mutta sitten pikkuhiljaa tuli otettua enemminkin. Ensimmäisen raskauden alusta lähtien on tullut vedettyä kaikki pois.

En koskaan laita ihovoidetta heti ajelun jälkeen, vaan vasta sitten seuraavana aamuna jos illalla olen sheivannut. Voisit kokeilla vauvatalkkia, ja myös niihin näppyihin sinkkivoidetta. Ne kuulemma auttavat. Itselläni iho on pysynyt kunnossa ilman mitään näppylöitä.

En tykkää koko posliinista. En tykkää suuseksistäkään niin inhottas jos se posliini sitte jotenki houkuttelis miestä siihen. :x
Ja minä tykkään karvoista, ihan luonnollisesta pöheiköstä niin itellä ku miehellä. Jos mies ajelis, niin en uskaltas antaa ollenkaan, kun näyttäis valtavalta ja sitte se kävis joka työnnnöllä kipeetäki kun osuis sinne kohdunsuulle asti. Ei olis mitään pehmentämässä työntöjä..

Ja tiedä vaikka sitten tulisi sama ongelma kuin siskollani kerran, että kohdunsuu on sitte jatkuvasti vähän auki...

Mun miehelle se on ihan sama. Se on niin miehekäs, että se ei karvoja hätkähdä. Se selitti mulle, että karvat on ihan helppo siirtää sivuun. Sitä paitsi, ei niitä karvoja irtoile, jos viitsii edes välillä nykiä ne irtonaiset pois joukosta.

Nyt mulla on pelkkä sydän. Tykkään siitä, miltä se tuntuu, kun ei ole karvoja välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
En tykkää koko posliinista. En tykkää suuseksistäkään niin inhottas jos se posliini sitte jotenki houkuttelis miestä siihen. :x
Ja minä tykkään karvoista, ihan luonnollisesta pöheiköstä niin itellä ku miehellä. Jos mies ajelis, niin en uskaltas antaa ollenkaan, kun näyttäis valtavalta ja sitte se kävis joka työnnnöllä kipeetäki kun osuis sinne kohdunsuulle asti. Ei olis mitään pehmentämässä työntöjä..

Ja tiedä vaikka sitten tulisi sama ongelma kuin siskollani kerran, että kohdunsuu on sitte jatkuvasti vähän auki...

ööö.. miten ne karvat nyt liittyy siihen kui syvälle mies pääsee vai onko teillä oikeesti kunnon sopulipehkot???
Se vaan NÄYTTTÄÄ isommalta, ei se sen kooko siittä muuks muutu..

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
No mä en osaa tähän sanoa mitään. Kun en ajele alapäätäni posliiniksi (siihen menisi muuten iät ja ajat..). Vähän siistin mutta en todellakaan lähde sitä paljaaksi ajelemaan. Karvoilla on oma merkityksensä suojaamassa paikkoja.

Tämä on totta. Tästä asiasta tuli muuten dokumenttikin aikoja sitten.
Itse en paljaaksi ajele, siistin kyllä, ettei puska näy alkkarin reunoista.
Karvat tai ei, ihan sama mulle tai miehelle. PUHTAUS ennenkaikkea!

Mies joskus on pyytänyt kasvattamaan sellaisen pikku tupsun, ja niin olen tehnytkin ihan vaihtelun vuoksi. Kuitenkin se ollut vaan vähän aikaa. Mieheni myös ei hyväksyisi sellaista pehko-mallia minulla. Ja itsekin tunnen oloni siistimmäxi ja sexymmäksi posliinina. Edes suuret häpyhuulet ei (enää) asiaan vaikuta.

Mun mies ei taas halua posliinia että makuja on monia. Jos ei ole posliini niin eihän se tarkoita että olisi hirveä pehko. Siistin kyllä, mutta posliinista en pidä itsekään. Nyt raskausaikana kylläkin mies siistii, eikä halua ajaa posliiniksi.

Olen ehdottomasti posliinia vastaan, inhottava ajatus. En todella halua edes ajatella koskevani pikkutytön alapäätä, oli se sitten vaikka aikuisella naisella.
Aikuisen naisen kuuluu olla karvanen.

Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Olen ehdottomasti posliinia vastaan, inhottava ajatus. En todella halua edes ajatella koskevani pikkutytön alapäätä, oli se sitten vaikka aikuisella naisella.
Aikuisen naisen kuuluu olla karvanen.

Sun naisella on sitten kunnon kainalokarvat ja säärikarvatkin?

Yhteistyössä