mielummin ajelen karvoja vähemmäksi koska en itsekään tykkää jos miehellä rehottaa kunnon pöheikkö :x 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:niin tai puhtaalta?
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:tuuppas vastaamaan meille päätön ratsumies![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:tuuppas vastaamaan meille päätön ratsumies![]()
![]()
mä en sulle puhu kun oot niin ilkee :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:mutta saakos sitten kysyä miten ihmeessä saatte ajeltua ilman että tulee punasia näppyjä ja kutittaa ja kirvelee....=/ mulla ainakin käy aina vain, vaikka kuin ensin leikkaan lyhyemmäks otan uuden terän, joka vetäsyn jölkeen puhdistan terän ettei ole "tukossa", laitan rasvaa jäljeenpäin, käytän ajaessa vaikka miehen partavaahtoa tms..
Missä vika? Haluttais itsekin ajella karvoja mutta tuntuu ainakin että "nätimpi" se on karvallisena kuin tulipunaisena finnikekona,tai karvatuoen tulehduskekona pikemminkin.
Ja olen ajellut säännöllisesti eikä auta,iho ei totu. MItes muilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:En tykkää koko posliinista. En tykkää suuseksistäkään niin inhottas jos se posliini sitte jotenki houkuttelis miestä siihen. :x
Ja minä tykkään karvoista, ihan luonnollisesta pöheiköstä niin itellä ku miehellä. Jos mies ajelis, niin en uskaltas antaa ollenkaan, kun näyttäis valtavalta ja sitte se kävis joka työnnnöllä kipeetäki kun osuis sinne kohdunsuulle asti. Ei olis mitään pehmentämässä työntöjä..
Ja tiedä vaikka sitten tulisi sama ongelma kuin siskollani kerran, että kohdunsuu on sitte jatkuvasti vähän auki...
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:No mä en osaa tähän sanoa mitään. Kun en ajele alapäätäni posliiniksi (siihen menisi muuten iät ja ajat..). Vähän siistin mutta en todellakaan lähde sitä paljaaksi ajelemaan. Karvoilla on oma merkityksensä suojaamassa paikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:Olen ehdottomasti posliinia vastaan, inhottava ajatus. En todella halua edes ajatella koskevani pikkutytön alapäätä, oli se sitten vaikka aikuisella naisella.
Aikuisen naisen kuuluu olla karvanen.