Mikä merkki LG,Whirlpool,Electrolux?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten pelkän merkin perusteella voi sanoa mitään. Merkeillä on eri mallejakin - toisen halpis verrattuna toisen parhaaseen on aika epäreilua.

Ota se joka uskaltaa tarjota 5 vuoden takuun 2 vuoden sijaan. Mä kyllä itse suosin saksalaisia (miele, siemens, bosch) merkkejä, mutta en tiedä onko sillä mitään reaaliperusteita muita kun että ko. merkin laitteet ovat kestäneet meillä hyvin.

Meillä vanha rumpu on siemens ja kesti 8v. moittimista ei ole mut olisin toki toivonu et kauemmin olis kestäny. Tiskikone on kans siemes ja yhtä vanha ja pari kertaa korjattu,myös rumpu korjattiin pari kertaa kunnes lakkas kokonaan toimimasta.

Meilläkin on LG. Googletin aika paljon, kun hankittiin, ja ihmisten kokemusten perusteella tohon päädyttiin, sekä tietenkin muiden ominaisuuksien puolesta. Muunlaista meillä ei tosin ole ollut käytössä, etten oikein voi vertailla Ollaan kyllä oltu tyytyväisiä, ja toivottavasti ollaan jatkossakin... Tähän mennessä on pyörinyt 3 vuotta iloisesti...

Meillä on WP:n suoravetomoottorilla oleva 8kg rumpu ja olen kyllä tykännyt.
Ja minkä ikinä otatkaan, ota suoravetomoottorilla, silloin ei niiden hihnojen kulumisten kanssa tarvitse leikkiä.

Voin sanoa että älkää nyt ainakaan sitä Whirlpoollia ottako. Meillä on kyseinen kuvausrumpu ja takuu kun meni umpeen niin seuraavana päivänä tuo paska hajosi. Veimme kodinkonekorjaamoon kyseisen masiinan jossa se korjaaja sanoi suoraan että laittakaa vaan kotivakuutuksiin sillä tätä merkkiä on aivan turha korjailla, jos korjaan se kestää taas hetken ja on taas rikki. Ja sama kuulemma kysisen merkin muillakin kodinkoneilla.
Nyt ostimme uuden jääkaapin ja pakkasen (pariskunta)
ja myyjä kysyi onko merkillä väliä, no minä siihen sitten sanoin että melkein kaikki muut mutta ei Whirlpool koska meille oli näin kodinkone korjaamostakin hiukan naurettu, myyjän kommentti "no en minä sitä merkkiä kenellekään myisikään jos joku ei juuri sitä varta vasten halua"
Eli alan todellakin uskomaan että kyseistä merkkiä ei kannata suosia jos ei halua uusia kodinkonettaan muutaman vuoden välein.

Voin sanoa että älkää nyt ainakaan sitä Whirlpoollia ottako. Meillä on kyseinen kuvausrumpu ja takuu kun meni umpeen niin seuraavana päivänä tuo paska hajosi. Veimme kodinkonekorjaamoon kyseisen masiinan jossa se korjaaja sanoi suoraan että laittakaa vaan kotivakuutuksiin sillä tätä merkkiä on aivan turha korjailla, jos korjaan se kestää taas hetken ja on taas rikki. Ja sama kuulemma kysisen merkin muillakin kodinkoneilla.
Nyt ostimme uuden jääkaapin ja pakkasen (pariskunta)
ja myyjä kysyi onko merkillä väliä, no minä siihen sitten sanoin että melkein kaikki muut mutta ei Whirlpool koska meille oli näin kodinkone korjaamostakin hiukan naurettu, myyjän kommentti "no en minä sitä merkkiä kenellekään myisikään jos joku ei juuri sitä varta vasten halua"
Eli alan todellakin uskomaan että kyseistä merkkiä ei kannata suosia jos ei halua uusia kodinkonettaan muutaman vuoden välein.

No juuri Whirpoolia moni tuttu on moittinu ja vain yksi kehui. Äidilläni oli kyseisen merkin pyykkikone ja toimi 2v ja hajos ja tod. yksinäisellä ihmisellä ei kovalla kulutuksella ole. Ajattelin jos kyseinen merkki olis parantunu....

No juuri Whirpoolia moni tuttu on moittinu ja vain yksi kehui. Äidilläni oli kyseisen merkin pyykkikone ja toimi 2v ja hajos ja tod. yksinäisellä ihmisellä ei kovalla kulutuksella ole. Ajattelin jos kyseinen merkki olis parantunu....

No meidän kokemuksella ja kodinkonekorjaajien ja kodinkonemyyjien kokemuksella ei siis ole :(
Se varmaankin selittää aina kyseisen merkin "edullisuuden"

Meilläkin kyseinen kuivausrumpu oli milestän todella vähäisellä käytöllä kun kuivasin siinä kerran viikossa perheemme pussilakanat ja pyyhkeet, muuten laitoin aina kuivumaan muualle vaate pyykit.

No meillä sekä pesukone, että kuivausrumpu todella kovassa käytössä ja ihan ovat toimineet molemmat moitteettomasti.
Jos jostakin voin huona sanoa, niin se on sitten Electrolux, ihan sama mikä laite, niin on susi.
Niitä meillä on ollut enemmänkin ja eri laitteita, en tykkää yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23092504:
No meillä sekä pesukone, että kuivausrumpu todella kovassa käytössä ja ihan ovat toimineet molemmat moitteettomasti.
Jos jostakin voin huona sanoa, niin se on sitten Electrolux, ihan sama mikä laite, niin on susi.
Niitä meillä on ollut enemmänkin ja eri laitteita, en tykkää yhtään.

No siinä tapauksessa kyseisellä merkillä taitaa yksi sadasta tai yksi tuhannesta olla sitä mitä luvataan eli harvinaisen paljon on vaan tuolla merkillä näitä "maanatai" kappaleita.
Me ei koskaan ennen olla mitään merkkiä niin kartettu mutta kyllä meillä jää jatkossakin Whirlpoolit ostamatta.

Yhteistyössä