APUA pyykinpesukoneen valintaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Whirlpoolia en ainakaan ostaisi, huonoja kokemuksia. Electrolusia noista olisin itse ajatellut. mutta linkoustulos on B... joten täytynee suositella omaa pyykkikonetta eli LG:n höyrypesukone. On ollut hyvä, hiljainen ja tehokas, ja myös silmää miellyttävä :) meillä malli on F1480QDS. En löytänyt kyseistä mallia enää nettikaupoista mutta vastaavanlainen uudempi malli näkyy olevan gigantissa myynnissä.

Minäkin suosittelen Mieleä, jos vaan on varaa. Meillä on pari vuotta sitten ostettu Siemensin kone (joka muuten näyttäisi vastaavan paljon tuota Samsungia ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltään :D) ja hyvin in tähän asti toiminut kovassa käytössä, meillä on normaalin lapsiperheen vaatepyykin lisäksi kestovaippa- ja navettapyykkiä. Jos tuo hajoaa, en suostu enä ostamaan muuta kuin Mieleä, silloin kun tuo Siemens hankittiin niin oli niin paljon muitakin isoja ostoksia että oli pakko vähän pihistää jossakin eikä sitä Mieleä voitu ostaa.

minäkin. Jo neljä vuotta vanha kone, tosi tiuhaan on käytössä, keskimäärin päivittäin. Ei mitään vikoja tullut. Linkoaa hyvin, max 1600 kierrosta minuutissa, eli pyykit kuivuukin nopsaan, mutta nopeutta voi ite laskea alas. Määräautomatiikka siinä on myös ja täytyy sanoa, että se on ainoa asia, johon toivoisin kehittelyä. Nykykoneet on niin vesipihejä, että pyykki ei välttämättä niukan pesuaineannostelunkaan kanssa huuhtoudu riittävän hyvin, esim. jos käyttää kestovaippoja. Ja se ei riitä, että koneeseen voi ohjelmoida yhden lisähuuhtelun. Olen itse ratkaissut ongelman niin, että laitan pyykin koneeseen kasteltuna, sillin kone " luulee" että pyykkiä on enemmän ja ottaa vettäkin sitten enemmän.

Yhteistyössä