mikä menee varmasti huutonetissä kaupaksi? alkaa rahat olla vähissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kitunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kitunen

Vieras
niin ajattelin laittaa huutoon muutaman osta heti- kohteen. Mikä on sellaista mikä varmasti menis? mulla olis tietenkin omia ja lasten vaatteita, kenkiä. Joitain astioitakin vois olla. yksi räsymattokin on, mutta ostaako sitä kukaan jos siihen tulee postipaketti maksu lisää. Neuvokaa,pliis!

ei ole pelikoneita tässä taloudessa. Kevätpuvut, entä kun ei ole sitä reimateciä? muutama travalle löytyis, mutta nekin on jo kahdella olleet. rattaat. joo, vuodelta 2001. mä luulen, ettei niistä mitään saa, mutta täytyy käydä kattomassa josko kuitenkin laittaisin tilaa viemästä.

Niin, ja kauppa käy todella huonosti, ellet ole suosikkimyyjä.

Sellainen myy vaikka kilon paskaa kolmellasadalla eurolla. Mammat euronkuvat silmissä huutaa toistensa päälle...Jos sinulla ei ole nimeä myyjänä, ei huutoja tule, vaikka laittaisit uutta vaatetta 0 e:n lähtöhinnalla :(.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
retroverhot ainakin menee.ja yleensäkin sellainen tavara jossa postikulut eivät muodosta oleellista osaa hinnasta.

Niimpä...Mutta minkäs teet, kun postitat jotkut farkutkin, kiskoo posti niistä sen 8,50 e...Vaikka kuinka litistelet ja teippaat, mikäli menee yli 500 g:n ( ja aikuisten farkut menee AINA ), hinta on kuitenkin sen 8,5 e.

ja hei,joku tääl just yks päivä kerto et oli käyny tonkii lehtiroskiksesta vanhoja aikakuslehtiä,ja vieny ne kirpparille myyntiin! (tuskin kuitenkaan vielä niin epätoivoinen olet...) =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
retroverhot ainakin menee.ja yleensäkin sellainen tavara jossa postikulut eivät muodosta oleellista osaa hinnasta.

Niimpä...Mutta minkäs teet, kun postitat jotkut farkutkin, kiskoo posti niistä sen 8,50 e...Vaikka kuinka litistelet ja teippaat, mikäli menee yli 500 g:n ( ja aikuisten farkut menee AINA ), hinta on kuitenkin sen 8,5 e.

siksi niitä ei kannatakaan huutiksen kautta yrittää myydä!

Mä käyn aina köyhinä päivinä tilittämässä kirpparisaldoni (n. kerran kuussa) aina on useempi kymppi. Mulla on vakkaripaikka sellasella lastenkirpparilla, jossa ei oo pöytävuokraa, ainoostaan provikkamaksut. Pieneks jääneet vaatteet saa kaupaksi mahdollisimman pienellä vaivalla. Tosin rikastumaan ei pääse, mutta aina tulee voittoa.

Itse olen huomannut että ei ole mitään varmaa kuin epävarmaa;)
Eli jos sinulla ylimääräistä tavaraa nurkissa,kuvaa vain kaikki ja laita myyntiin:)
Itse myös harrastan sitä että tavara kun on mahdollisesti minulle 'arvoton' ja haluan sen pois nurkistani niin laitan niin alhaisen lähtöhinnan vaikka 1e korotuksella
ja annan sen olla joko 10-14vrk siellä myynnissä,ostja saa itse näin päättää mitä haluaa maksaa.
Kerran myi lapsen vanhoja vaatteita ison kasan,en todellakaan odottanut että siitä nyt edes sitä 15e enempää saan vaikka lähtönä oli joku 3e ja 1e korotus ja postaritkin meni jo yli 15e
vaan yli 70e sain noista vaatteista +posikulut
eli jos oikea tavara kohtaa oikean ostajan niin saatat saada vaikka kuinka hyvin :)

Kerran taas myin paketillisen kestovaippoja (25kpl) lähtö 10e ja 1e korotus no tämä harmitti kun uskoin että huutoja tulee mutta omaa tyhmyyttäni kun en hv:tä käyttänyt no se paketti meni 11e uudelle omistajalleen.
Eli en kyllä osaa sanoa mikä on varmaa tavaraa nyt myydä,no ehkä jotkin kevätpuvut mutta paremmin saatat saada rahaa jos laitat ne huutokauppaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mä käyn aina köyhinä päivinä tilittämässä kirpparisaldoni (n. kerran kuussa) aina on useempi kymppi. Mulla on vakkaripaikka sellasella lastenkirpparilla, jossa ei oo pöytävuokraa, ainoostaan provikkamaksut. Pieneks jääneet vaatteet saa kaupaksi mahdollisimman pienellä vaivalla. Tosin rikastumaan ei pääse, mutta aina tulee voittoa.

kuulostaa hyvältä systeemiltä! harmi, kun meillä viikko maksaa 20e, joten vielä on harkinnassa otanko pöytää. Mun vaatteet on sitä peruskauraa ja käytettyä, joka ehkä vois mennä muutaman kymmenen sentin hintaan sieltä pöydästä. yritin nyt jotain laittaa tuonne huutoon. db

Lastenkärry pyörään tai merkkivaatteet, muttei kahdella olleita eiköhän ne ole jo aikansa palvelleet.

Ei kuule pidä ihan paikkaansa.Riippuu pitkälti ihan siitä kuinka niitä esim.vaatteita pitää tai esim.rattaat kyllä ne kestää useamman lapsen kuin kahden mutta jos vaatii saada käytettynä uudenveroista niin silloin ei kannata edes käytettyjä katsella

Suosittelen tavallista kirpparia. Meillä oli pöytä 5 päivää ja 200e oli plussasaldo. Oli pöytävuokra paikassa. Tarjolla oli vaatteita, kirjoja, cd-levyjä (nää ei sit myy hyvin!), verhoja (verhot myy tosi hyvin!), jopa vanha kannettava cd-soitin, koriste-esineitä..koriste-esineet kans myi yllättävän hyvin.

Jos huudossa myyt, niin verhot ja tämmöset todella kauniit somisteet menee kaupas. Mut pitää olla sit kyllä nättejä varsinki somisteiden, esim. sisustussydämiä oon ite ostanu ku en osaa niin nättejä tehdä. Huudossa on hyvin menny kaupaksi myös lemmikkieläinten tuotteet, koirien ylimääräiset pannat ym oon myyny. Ja hyvänä hintaan vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöpönenis:
hyväkuntoiset vaatteet,naisten vaatepaketit halvalla osta heti hinnalla.,eroon pääset ainakin vaatteista,mutta ei siinä kyllä rikastumaan pääse..

PÖH, mulla on lähiaikoina ollut nolla lähtöhinnalla 50 senttiä korotus useampikin eikä oo huutoja tullu, ihan ok vaatteita ei mitään halpahalli kamaa eikä kyllä burberryäkään
ostaheti hinta 5e (sis 5-15 vaatetta)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kuulostaa hyvältä systeemiltä! harmi, kun meillä viikko maksaa 20e, joten vielä on harkinnassa otanko pöytää. Mun vaatteet on sitä peruskauraa ja käytettyä, joka ehkä vois mennä muutaman kymmenen sentin hintaan sieltä pöydästä. yritin nyt jotain laittaa tuonne huutoon. db

Meillä on paikkamaksu 27e + provikka.. siin saa vähän jo parinkymmenen sentin vaatteita myydä et edes omilleen pääseen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä on paikkamaksu 27e + provikka.. siin saa vähän jo parinkymmenen sentin vaatteita myydä et edes omilleen pääseen

Huh! ei sentään täällä. Mites muuten huuto.netin käyttäjät, ostatteko osta heti-hinnalla koskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja nöpönenis:
hyväkuntoiset vaatteet,naisten vaatepaketit halvalla osta heti hinnalla.,eroon pääset ainakin vaatteista,mutta ei siinä kyllä rikastumaan pääse..

PÖH, mulla on lähiaikoina ollut nolla lähtöhinnalla 50 senttiä korotus useampikin eikä oo huutoja tullu, ihan ok vaatteita ei mitään halpahalli kamaa eikä kyllä burberryäkään
ostaheti hinta 5e (sis 5-15 vaatetta)

Mullekaan ei ole tullu kohteisiin huutoja nyt parin viikon aikana oikeestaan yhtään.. sitä ennen tuli ihan kiitettävästi.. taitaa olla joku hiljaisempi aika menossa tuolla nyt..

Yhteistyössä