Mikä meidän isillä on...??

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Niskat, hartiat, selkä, jalat ja kädet jumissa. Päätä särkee. Lihaksia ja niveliä särkee lähes päivittäin. Vatsa reistailee, nytkin on ollut viikon verran niin kipeä, ettei meinaa ruoka maistua (syö toki silti jonkin verran). Välillä kuvottaa ja vatsaa turvottaa. Mieliala sen johdosta luonnollisesti matalalla, ei saa mitään aikaiseksi.

Ja arvatkaa vaan saako sitä lääkäriin.... :/

Höh. Tuli töistä taas viestiä, että edelleen päätä särkee ja mahaa vähän, on kuulemma oudon vaisu olo.

Illalla "ripitin" ja sanoin, että kyllä sinne lääkäriin pitäs mennä. Maalailin kuahukuvia siitä, mitä pahimmillaan voi olla :saint:

Sano vaan, että kun just oli toisen syyn takia pitkällä saikulla. Ettei heti viitsis lääkäriin mennä. Pomonsa kun on hiukan... no sellainen, että saattaa panna vaikka pihalle, jos alkaa liikaa sairastamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Ei kait se myyräkuume ilman kuumetta tuu? Ei tolla oo ollu kuumetta varmaan vuoteen. Yks mikä kävi mielessä, on borreliooso, mut mistä se punkinpureman ois saanu. Kun ei just naamaansa ulkona näytä :|
myyräkuumeen voi sairastaa niin ettei edes sitä itse tiedä, kyllä kannattais käydä verikokeissa

Mulla on kaikki nuo mutta ei vatta oireita tai no oikeastaan nyt on alkanu tuonne ylämahaan pistään vasemmalla puolella. Ihan olen pistäny kaiken sen piikkiin että hartiat ja selkä on vaan niin jumis. Kämmeniä kihelmöi välillä.

Yhteistyössä