mikä mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Parisuhde ongelmia....olen rv 34 ja olemme olleet yli kuukauden ilman seksiä, miestä ei kiinnosta ja itselläni hormoonit sanoo että koko ajan ja missä vain :) ennen tätä paussia rakastalimme viikon ajan joka päivä ja mieheni sanoi että nyt pitää hiljentää tahtia ku alapää niin kipeä. Paussin aikana on kuultu syyksi tämä hellä alapää useaan otteeseen ja myöskin,minulla on supistellut silloin tällön etten kuulemma voi (osittain totta) mutta kun paikat on itselläni kiinni eikä lääkäri ole kieltänyt seksiä. Olen sanonut usein miehelleni että ymmärrän täysin jos hän ei halua minua koska olen raskaana ja masuni suht iso,mutta ei johdu kuulemma siitä. Meillä on ollut muitakin parisuhde ongelmia ja olen alkanut epäilemään että mieheni pettää minua jonkun työpaikan tytön kanssa. Hänellä on naisvaltanen työ ja kaikki asiat työhön liittyvää on salaista (eli ei minulla ole tietoakaan mistään) hänen työkavereitaan en ole koskaan tavannut henk.koht. mieheni ei kaveeraa vapaa aikana heidän kanssaan. Viimeisen kerran kun me olemme rakastelleet olimme suihkussa ja kosketin mieheni sitä ja se oli sen tuntuinen kuin olisi ollut naisen vehkeissä vasta. Mieheni halusi heti töistä tultuaan pesulle....ja minulla heräsi jo silloin aavistus. Olen kysynyt tätä pettämis asiaa suoraan häneltä ja mies kieltää kaiken. mitä tehdä????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viimeisen kerran kun me olemme rakastelleet olimme suihkussa ja kosketin mieheni sitä ja se oli sen tuntuinen kuin olisi ollut naisen vehkeissä vasta. Mieheni halusi heti töistä tultuaan pesulle....ja minulla heräsi jo silloin aavistus. Olen kysynyt tätä pettämis asiaa suoraan häneltä ja mies kieltää kaiken. mitä tehdä????

Eli mitä tää tarkoittaa?

no sano että sä sait joltain naiselta puhelun ja se nainen väitti että on maannut sun miehes kanssa :whistle: sitten alat mieheltäs uteleen... niin mä tein ja mies tunnusti :D

Yhteistyössä