Mikä laulu soi päässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä hyräilen just nyt autolla ajetaan varovarovasti, ettei kaatuisi kallis lasti, suoraa,tietä, mäkiä on matkan varrella jne..... :laugh: laulettiin sitä ennen kuin lapset menivät nukkuun ja nyt soi mun päässä :whistle:

Älä sinä muiden katsesita valita,sillä me ollaan yhdessä.Ne ei tiedä mitään ne ei kuulu tähän tarinaan....

en edes tiedä kenen piisi ja toi kohta vaan soi päässä ! Tietäiskö joku kyseisesn kipaleen??

Alkuperäinen kirjoittaja SannikkaKannikka:
Älä sinä muiden katsesita valita,sillä me ollaan yhdessä.Ne ei tiedä mitään ne ei kuulu tähän tarinaan....

en edes tiedä kenen piisi ja toi kohta vaan soi päässä ! Tietäiskö joku kyseisesn kipaleen??

siis älä sinä muiden KATSEISTA VÄLITÄ

ooops !

Jenni Vartiaisen biisi: ihmisten edessä

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:

Jenni Vartiaisen biisi: ihmisten edessä

Ahaa kiitos :)

Lapin kesä "lapissa kaikki kukkii nopeasti, maa, ruoho, ohra, vaivaiskoivutkin"...
Kun ostin Kristian Meurmanin levyn, mulla soi aluksi yölläkin päässä just toi tai sitten Nousevan auringon talo.. B)

mulla soi jenni vartiaisen tunnoton-biisi ja tehosekottimen,hetken tie on kevyt..(jälkimmäistä yritän saada pois mielestä kun isi muistuu siitä mieleen ja tulee paha mieli :snotty: )

Yhteistyössä