mikä kuvotus mua vaani vessassa?? :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
istuin rauhassa pöntöllä kun piti ottaa paperia,niin siin rullan pääl tepasteli sellanen ällöttävä musta.. niin mikä?
se saatto olla hämähäkki, mut näytti ihan pikkuruiselta ravulta :o siis sil oli pieniä jalkoja vissii mut edessä kaks sellasta suurta,ihanku ravulla sakset :o :x ja se tais olla aika littana, jo ennenku löin :laugh:
en pystyny analysoimaan pidempään kun tiputin sen lehdellä alas ja hakkasin tunnistamattomaks :ashamed: hrrr,puistatus :x

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Apua! Mä olisin noussut jo pöntöltä ja juossut Kiinaan asti.. Mulla on tosi paha öttismöntiäis-kammo :/ :kieh: En tosiaankaan ehdi analysoimaan saatikaan "tappamaan" peloltani! :laugh:

mä pelkään hämähäkkejä niin et taju meinaa lähtee,mut nyt jähmetyin kauhusta ja etsin vaan jotain millä tappaa sen :x en olis voinu elää sen tiedon kanssa et se elää täällä jossain :x :x

250px-Lepisma_saccharina_3.jpg

Tuossa siis se sokeritoukka. Viihtyvät kosteissa tiloissa mm veskit, kylppärit... :x :x

Chelifercancroides2.jpg

vai tällänen?
kirjaskorpioni (Chelifer cancroides), joka kuuluu valeskorpioneihin. Niitä elää asuntojen lattiankolosissa samaan tapaan kun sokeritoukkia, eikä niistä oo mitään haittaa.

ei.. hmm.. hitto ku oon koittanu hakee skorpionikuvahaulla ja taskuravuista,hämähäkkikuvia en pysty ees selailee :x

siis se oli sellanen musta lättänä pallo jolla lähti pitkät jalat pallon etupäästä. et sil ei tavallaan ollu päätä erikseen. siks tuli taskurapu mieleen. mut ne "sivujalat" ei näkyny kunnol niiku taskuravul. hyi helvetti en pysty ees aattelee koko kuvotusta enää :x

Olisko ollu kirjaskorpioni? En osaa linkittää kuvaa, mutta hae kuuklen kuvahaulla kirjaskorpionia, siellä on aika hyviä kuvia. :) Ne on sitten ihan vaarattomia mun käsittääkseni, olen itekkin nähnyt joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Olisko ollu kirjaskorpioni? En osaa linkittää kuvaa, mutta hae kuuklen kuvahaulla kirjaskorpionia, siellä on aika hyviä kuvia. :) Ne on sitten ihan vaarattomia mun käsittääkseni, olen itekkin nähnyt joskus.

no ei ollu,tossa yläpuolella on jo parikin kuvaa..

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

no ei ollu,tossa yläpuolella on jo parikin kuvaa..

Ai jaa okei. Mulla kesti tuo kirjottaminen (yhellä kädellä, lapsen ollessa sylissä) nii kauan että ehti pariki kirjoittajaa väliin :D..

Oii! musta oli ihanaa pienenä löytää kirjaskorpioni. kirjaravuksi sanoin. olin kuullut, että ne elää kirjan välissä ja on ihan litteitä, joten laitoin sen vanhan kirjan väliin ja paukautin kiinni. No ei se sit enää ELÄNYT kirjan välissä, mut pysyi siellä jemmassa kuitenkin. B)

Yhteistyössä