Mikä kuntolaite kannattaa hankia kotiin?Crosstrainer vai kuntopyörä vai jokin muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti08

Vieras
Jotta kunto nousis ja kiinteytyisi.
Katsoin huuto netistä ja siellä oli vaikka kuinka paljon noita Crosstrainer ja kaikki vähän käytettyjä.
Onko se niin huono laite vai kyllästyykö siihen nopeasti?

Tilaa ei ole paljon mitään isoa kokonaisuutta tai laittetta ei voi ottaa.
Jumppa pallo on jo mutta se vaatii kanssa niin paljon tilaa jotta voisi käyttää/säilyttää.

mulla crossari ja tykkään yhä edelleen vaikka ollu jo monta vuotta,sillä sai hyvin painon putoamaan ja kiinteytymään,nykyään käytän n.3krtaa vkossa ja paikat pysyny kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja paino pudonnut:
mulla crossari ja tykkään yhä edelleen vaikka ollu jo monta vuotta,sillä sai hyvin painon putoamaan ja kiinteytymään,nykyään käytän n.3krtaa vkossa ja paikat pysyny kunnossa.

paljonko olet laihduttanut?

Alkuperäinen kirjoittaja myös:
Alkuperäinen kirjoittaja paino pudonnut:

paljonko olet laihduttanut?

mintako min kerralla päivässä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paljon tollaset crossarit maksaa,huutonetistä en osta kun en luota niihin myyjiin.

muutaman satkun. meinasin myydä omani, tosi vähän käytetty hyvä ja kallis, kun ei ole tilaa missä sitä pitää- varastossa viimeksi oli mutta nyt kun on laihdutusinspis niin hain sen ja alotin taas.Tilaa ei ole edelleenkään mutta tuleepahan tehtyä TV:tä kattoessa!

Alkuperäinen kirjoittaja laihis:
paljon tollaset crossarit maksaa,huutonetistä en osta kun en luota niihin myyjiin.

muutaman satkun. meinasin myydä omani, tosi vähän käytetty hyvä ja kallis, kun ei ole tilaa missä sitä pitää- varastossa viimeksi oli mutta nyt kun on laihdutusinspis niin hain sen ja alotin taas.Tilaa ei ole edelleenkään mutta tuleepahan tehtyä TV:tä kattoessa!

Kannattaako ostaa vähän parempi vai pystyykö noilla halvemmillakin merkeillä hyvin kuntoilla??

lisàisin tuohen edelliseen vastaukseeni: kyllà pienellàkin investoinnilla pààsee alkuun mukavasti. Tàsse mun kapine: http://www.decathlon.it/IT/st-270-26907145/
Tosin ei kày sitten "vaateripustimeksi" eikà tehoa kàsuivarsiin

mulla crossari ollut nyt vuoden ja kovin sillä tulee harjoiteltua, on mulle oikeen sopivaa liikuntaa, en pidä ulkoilusta, ts. olen laiska lähteen lenkille.. puolisen tuntia kerralla vedän, kunto nousee kohisten ja kroppa pysyy kunnossa!

ja treenaan aina kun stressaa, auttaa hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Juu crossari, päivässä teen 10 minuuttia ja nyt viikon jälkeen on kiloja pudonnut 4 :)

:D Ei kyllä ihan noin lyhyellä harjoittelulla pudota noin paljon. Eihän kymmenessä minuutissa ehdi montaakaan kaloria kuluttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja laihis:

Kannattaako ostaa vähän parempi vai pystyykö noilla halvemmillakin merkeillä hyvin kuntoilla??

No enpä osaa sanoa, ittellä makso reilu 200ecee ja ok on

Yhteistyössä