M
marenki
Vieras
huutanu jo melkein 2 tuntia
On 2v 9kk ja tällasta ollut jo pari vuotta. Kohtaus tullu yöllä tai päivällä, rääkyy ja huutaa, kietoutuu mattoon ja kiukkuaa. Mitään selvää siitä ei saa, välillä kuin meinais rauhottua, mutta sitten taas sukka on vinossa tms ja alkaa raivota. Tää on ihan kamalaa, omatkin tunteet heittelee laidasta laitaan, välillä käy niin sääliksi, välillä raivostuu itsekin ja inhoaa koko lasta. Muut lapset leikkii hiljaisina itsekseen. Mun korvissa jo soi, välillä laitan lapsen kuistille huutamaan ja otan palan suklaata. Pääsee sisälle kun rauhottuu mutta sitten se taas alkaa. Yritän noudattaa päivärytmiä, huusi ulkoilun ajan, kieri maassa itkemässä, ruokapöydässä huusi, lopulta heitteli koskemattomat veriletut pitkin lattiaa, ja otin koko ruuan pois. Nyt huutaa sitä. Kohta on iltapuuroaika, lautasella jo jäähtymässä, lapsi ulisee ettei tahdo puuroa... jos ei sitä syö, vien iltapesulle ja sänkyyn.
MITÄ MINÄ TUOLLE TEEN??? Mikään ei auta, syli ei kelpaa, huuto alkaa aina vaan uudelleen. Ei ole varsinainen uhma/tahtokohtauskaan, vaan joku hermoston heikkous ja kyvyttömyys hallita itseään. Onko tää edes normaalia? Ei meillä kolme edellistä ole tällasia olleet, ei lähimainkaan. Eikä kukaan muu ole tunnustanut että heillä olis tällasta.
MITÄ MINÄ TUOLLE TEEN??? Mikään ei auta, syli ei kelpaa, huuto alkaa aina vaan uudelleen. Ei ole varsinainen uhma/tahtokohtauskaan, vaan joku hermoston heikkous ja kyvyttömyys hallita itseään. Onko tää edes normaalia? Ei meillä kolme edellistä ole tällasia olleet, ei lähimainkaan. Eikä kukaan muu ole tunnustanut että heillä olis tällasta.