mikä klikikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kati

Jäsen
27.04.2004
437
0
16
Heippa,
olemme varaamassa yli vuoden yrittämisen ja sekundäärisen lapsettomuuden vuoksi aikaa lapsettomuusklinikalle. Mutta mille? Olisiko jolla kulla ystävällisesti suositella / ei suositella jotakin paikkaa Helsingissä? Olin ajatellut Felicitasta, mutta kun vertasin hinnastoja, niin se onkin tosi kallis...ainakin IVF. Mitä kokemuksia teillä on? Olisin tosi kiitollinen kaikista kommenteista :) . Onko laadussa, osaamisessa eroja?

Hei!

Me olemme käyneet pari kuukautta Fertinovassa ja huomenna ensimmäinen inv-yritys. Kivaa porukkaa on ollut ja itse olen saanut aikoja hyvin. :flower: Pikkuisen jännittää huominen.....

Hei!
Me käydään Felicitaksessa Helsingissä. Olen tykännyt paikasta. Itse myös vertailin hintoja ennen hoitoon hakeutumista, mutta päädyimme Felicitasiin korkeammista hinnoista huolimatta. Yhtenä syynä oli, että esim. väestöliitolla ei meinannut löytyä aikoja, tai ajat olisivat olleet aamupäivisin. Laskeskelin, että jos joudun ottamaan palkatonta vapaata lääkärikäyntiä varten, ei Felicitas ainakaan kalliimmaksi tule kuin muutkaan paikat, koska sinne olen saanut aina ajan työpäivän ulkopuolella. Näin vältyn myös ainaisilta selittelyiltä, minne olen kesken työpäivän lähdössä. Onnea yritykseen teille. Toivotaan, että hoito meillä kullakin tuottaa pien tulosta. =)

Hei,
Olen samaa mieltä, että on tosi tärkeää saada aikoja silloin kun tarvitsee ja joustavasti! Itsekin mietin, että mitenköhän väestoliitosta saa ylipäätään aikoja, kun aikojen varaamisellekin on annettu vain tiettyjä tunteja päivässä kun vastaavat puhelimeen. Jostain myös luin, että jotain hoitoa siellä tehdään vain joka toiseen kiertoon, kun yksityiseltä saa joka kiertoon. Kaikki tällainen on tosi tärkeää tietää paikkaa valitessa! Fertinovan ja Felicitaksen hintaeroja IVF:ssa en ymmärrä...on aika iso. Olisi myös kivaa, että synkkaisi hyvin hoitavan lääkärin kanssa...mutta täähän on sellainen juttu joka selviää vasta paikan päällä. Kiitos kommenteistanne ja onnea jokaiselle hoitoihin ja mahdollisiin "luomuiluihin" :)

Hei
Me ollaan käyty väestöliitossa. Hinnat on edullisemmat kuin muilla ja palvelu on ollut hyvää (väestöliittokin on yksityinen klinikka).Silloin kun olin vielä töissä ennen tätä tyttöämme niin sain kyllä hyvin aikoja iltapäiväksi kun vain pyysin, nyt taas vuoden vaihteessa uusi hoito suunnitteilla ja väestöliittoon mennään.

Onnea teillekin yritykseen ja kerrohan sitten kuulumisia kun käytte lääkärissä, itsellä on aika 9. päivä ensikuuta. =)

Hei Peuhu!
Kiitos kommenteistasi! Saitteko Väestoliitossa palvelua "nopeaan" tahtiin eli silloin kun sopi kiertoon? Voisin vaikka varata meillekin sinne ajan. Meillä on jo joitain tutkimuksia tehty, kuten progesteronitaso (ei ollut hyvä), kilpirauhasarvot (oli ok) ja mies on kunnossa. Saas nähdä mitä hoitoa tulee meille.... Olisi mukava kuulla sinunkin edistymisestäsi :)

Hei!

Eilen oli tosiaan ensimmäinen inssi ja ultran mukaan ehkä hiukan myöhässä. Munasolu irtosi jo edellisenä iltana (reakoin siihen näköjään hyvin), mutta lääkärin mukaan ei ihan mahdottoman myöhässä oltu (tulipas selvästi..heh heh). Jos nyt ei tärpännyt otan seuraavalla kerralla irrotuksen myöhemmin ja toisella lääkkeellä. Tulin pregnylistä tosi huono vointiseksi.Olin yllättynyt itse inssi helppoudesta. Nyt yritetään sitten elää niin normaalisti kuin voidaan.
Ilmoittelen sitten kuinka kävi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 15:13 kati kirjoitti:
Hei Peuhu!
Kiitos kommenteistasi! Saitteko Väestoliitossa palvelua "nopeaan" tahtiin eli silloin kun sopi kiertoon? Voisin vaikka varata meillekin sinne ajan. Meillä on jo joitain tutkimuksia tehty, kuten progesteronitaso (ei ollut hyvä), kilpirauhasarvot (oli ok) ja mies on kunnossa. Saas nähdä mitä hoitoa tulee meille.... Olisi mukava kuulla sinunkin edistymisestäsi :)
Hei vaan
Me saatiin aika kahdenviikon sisällä silloin ekalla kerralla ja samasta kierrosta aloitettiin hoidot ja sehän tärppäsi heti ekalla kerralla. Nyt meni vähän myöhempään kun olin munatorvien poisto leikkauksessa loka kuussa niin pitää ensin toipua ja joulukuulle otin vasta ajan, jos kaikki on kunnossa niin varmaan hoidot alkaa joulukuun lopulla nenä sumutteilla. Kirjoitellaan sit lähempänä vielä kuinka kävi et päästäänkö niihin hoitoihin :wave: