Mikä kirja on ollut pakko ahmia loppuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Reko Lundanin Viikkoja, kuukausia :'(
Virpi Hämeen-Anttilan Sokkopeli (aivan järkyttävä tarina taustalla, kannattaa lukea!)

Tuon minäkin ahmin. :( MUistan, että laitoin lapsille pyörimään piirryttyä piirretyn perään eräänä iltana töiden jälkeen, ja itkin lukiessani. Lapset oli tosi tyytyväisiä. :whistle:

Oikeasti en kyllä kehtaisi tunnustaa :) Mutta sain toissa jouluna Laila Hietamiehen yhden kirjan, joka kertoo siis Karjalan kannaksen ihmisistä. Pitkän aikaa kirja oli lukematta, kun jotenkin se ajatus että Hietamiestä. Mutta vitsi että mikä kirja! Sen jälkeen olen ahminut kirja kerrallaan kaikki ne sarjat, jotka Karjalasta ja sodanaikaisesta elämästä kertovat.

Toinen kirja oli oikeastaan kolmen kirjan kompleksi. Regine Deforgesin Sininen polkupyörä. Ihan uskomaton kirja. Kaksi viimeistä osaa eivät ihan niin hyviä kirjoja enää olleet eikä viimeinen varsinkaan. Mutta noi kolme ensimmäistä osaa.. ei olisi millään jättänyt kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Harry Potterit ja Neil Gaimanin American Gods. niin ja höpöhöpö-sidney sheldonit menee illassa :D

Oot varmaan Stardustin lukenu? Ootko leffan nähny? Se on iiiiiiihana :D

en oo käyny vielä leffaa kattomassa, lapsenvahtia odotellessa :whistle: mut kirjan olen lukenu, neil gaiman rokkaa :D

Oih, niit on niin monia..Mutta mainitaan nyt vaikka Dave Pelzer:Pimeän poika. Ahdistava tarina, mutta silti ni mielenkiintoinen

Pakko lisätä vielä Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjat, ne menee hetkessä :p

Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:
siis lukeeko aikuiset naiset ihan oikeesti harry pottereita?!? :O

Ihan varppina. Mulle on turha ehdottaa mitään kultturellia, edes Sinuhe ei uponnut vaikka oisin halunnut. Ja tositapahtumiin perustuvat kirjatkin on ihan :/

Sinuhea olen minäkin pari kertaa yrittänyt lukea. Olisinko päässyt toiseen kirjaan ja sitten lopettanut. Ei voi mitään, kun ei kiinnosta.

Mä ahmin kaikki kirjat, mitä käsiini saan, oli hyviä tai ei... Viimekuussa meni varmaan 20 kirjaa, lastenhoidon lomassa...
Mutta, taru sormusten herrasta ja maan lapset-sarja. Ensimmäisen oon lukenu useemman kymmenen kertaa, toisen luin just ja kohta varmaan alotan alusta :) Hitto et oli mielenkiintonen kirjasarja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Jean Auelin Maan lapset sarja. Milloinkahan ilmestyy kuudes kirja?

Nämä minäkin! Tuleeko siitä 6. kirja? Siitähän on jo pari/muutama vuotta kun tää 5. ilmesty. Mut eikö neljännen ja viidennen välillä ollut tosi kauan? Toivottavasti nyt ei menis niin kauaa :)

Mut ehdoton ykkönen on Deborah Spungenin Nancy!!

Myös Torey Haydenin tuotannot oon lukenut, Tiikerin lapsi näistä parhain :flower:

Vuosia sitten luin myös Sidney Sheldonin kirjoja, sekä Patricia Cornwellin. Tess Gerritsenin myös =) Niistä useat on myös semmosia, ettei malttaisi jättää lukemista kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
Oih, niit on niin monia..Mutta mainitaan nyt vaikka Dave Pelzer:Pimeän poika. Ahdistava tarina, mutta silti ni mielenkiintoinen

Pakko lisätä vielä Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjat, ne menee hetkessä :p

Heh juurikin nämä :D
Ja myös potterit
John Irvingin tuotanto
Pat Conroyn tuotanto
Charles Willefordin kirjat
Sarjakuvista ihan ehdoton ykkönen on Raakaa Lihaa; Max Cannon

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Nämä minäkin! Tuleeko siitä 6. kirja? Siitähän on jo pari/muutama vuotta kun tää 5. ilmesty. Mut eikö neljännen ja viidennen välillä ollut tosi kauan? Toivottavasti nyt ei menis niin kauaa :)

Myös Torey Haydenin tuotannot oon lukenut, Tiikerin lapsi näistä parhain :flower:

Juuri eilen rupesin selailemaan J Auelin nettisivuja; kuudes kirja on työn alla! Neljännen ja viidennen välillä oli ainakin 10 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:
siis lukeeko aikuiset naiset ihan oikeesti harry pottereita?!? :O

Ihan varppina. Mulle on turha ehdottaa mitään kultturellia, edes Sinuhe ei uponnut vaikka oisin halunnut. Ja tositapahtumiin perustuvat kirjatkin on ihan :/

Sinuhea olen minäkin pari kertaa yrittänyt lukea. Olisinko päässyt toiseen kirjaan ja sitten lopettanut. Ei voi mitään, kun ei kiinnosta.

Minä luin Sinuhen 11-vuotiaana ja nautin suunnattomasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Juuri eilen rupesin selailemaan J Auelin nettisivuja; kuudes kirja on työn alla! Neljännen ja viidennen välillä oli ainakin 10 vuotta.

Mä etin kans googlesta, en löytänyt sieltä tietoa et 6. kirja on työn alla. Kivaa! :)

Yhteistyössä