V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Reko Lundanin Viikkoja, kuukausia :'(
Virpi Hämeen-Anttilan Sokkopeli (aivan järkyttävä tarina taustalla, kannattaa lukea!)
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Harry Potterit ja Neil Gaimanin American Gods. niin ja höpöhöpö-sidney sheldonit menee illassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Harry Potterit ja Neil Gaimanin American Gods. niin ja höpöhöpö-sidney sheldonit menee illassa![]()
Oot varmaan Stardustin lukenu? Ootko leffan nähny? Se on iiiiiiihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:siis lukeeko aikuiset naiset ihan oikeesti harry pottereita?!? :O
Ihan varppina. Mulle on turha ehdottaa mitään kultturellia, edes Sinuhe ei uponnut vaikka oisin halunnut. Ja tositapahtumiin perustuvat kirjatkin on ihan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Jean Auelin Maan lapset sarja. Milloinkahan ilmestyy kuudes kirja?
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:Oih, niit on niin monia..Mutta mainitaan nyt vaikka Dave Pelzerimeän poika. Ahdistava tarina, mutta silti ni mielenkiintoinen
Pakko lisätä vielä Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjat, ne menee hetkessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Jean Auelin Maan lapset sarja. Milloinkahan ilmestyy kuudes kirja?
Nämä minäkin! Tuleeko siitä 6. kirja? Siitähän on jo pari/muutama vuotta kun tää 5. ilmesty. Mut eikö neljännen ja viidennen välillä ollut tosi kauan? Toivottavasti nyt ei menis niin kauaa![]()
Mut ehdoton ykkönen on Deborah Spungenin Nancy!!
Myös Torey Haydenin tuotannot oon lukenut, Tiikerin lapsi näistä parhain :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:siis lukeeko aikuiset naiset ihan oikeesti harry pottereita?!? :O
Ihan varppina. Mulle on turha ehdottaa mitään kultturellia, edes Sinuhe ei uponnut vaikka oisin halunnut. Ja tositapahtumiin perustuvat kirjatkin on ihan :/
Sinuhea olen minäkin pari kertaa yrittänyt lukea. Olisinko päässyt toiseen kirjaan ja sitten lopettanut. Ei voi mitään, kun ei kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Jean Auelin Maan lapset sarja. Milloinkahan ilmestyy kuudes kirja?
Nämä minäkin! Tuleeko siitä 6. kirja? Siitähän on jo pari/muutama vuotta kun tää 5. ilmesty. Mut eikö neljännen ja viidennen välillä ollut tosi kauan? Toivottavasti nyt ei menis niin kauaa![]()
Mut ehdoton ykkönen on Deborah Spungenin Nancy!!
Myös Torey Haydenin tuotannot oon lukenut, Tiikerin lapsi näistä parhain :flower:
Juuri eilen rupesin selailemaan J Auelin nettisivuja; kuudes kirja on työn alla! Neljännen ja viidennen välillä oli ainakin 10 vuotta.