W
wanhapalstalainen
Vieras
Eksyin tänään monen vuoden tauon jälkeen palstalle, mutta mitä tälle on tapahtunut? Missä jengi? Samat ketjut monta tuntia ensimmäisillä sivuilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vilkase etusivun aiheita tarkemmin. pelkkää mamua, suvista, muslimia ja persua. ei tollasta kukaan jaksa katella.
![]()
Ei noi mamuketjut ole keskustelua varten, ne on trolleja.Eli kaikki eivät ole kiinnostuneet yhteiskunnallisista asioista ja lähtevät puhumaan karvojensa poistosta, ovislimasta tai lapsensa kakan väristä muualle
Olen seurannut tätä palstaa kohta kymmenen vuotta, eikä taso ollut ainakaan parempi silloin kun aloitin seuraamaan. Kirjoitusten taso ja aiheet ovat kautta vuosien liikkuneet edellä mainitsemallani tasollaTosin vakiokirjoittajat viihtyivät inside -juttujensa takia. Ja niiden taso oli ..... noh
![]()
Eli kaikki eivät ole kiinnostuneet yhteiskunnallisista asioista ja lähtevät puhumaan karvojensa poistosta, ovislimasta tai lapsensa kakan väristä muualle
Olen seurannut tätä palstaa kohta kymmenen vuotta, eikä taso ollut ainakaan parempi silloin kun aloitin seuraamaan. Kirjoitusten taso ja aiheet ovat kautta vuosien liikkuneet edellä mainitsemallani tasollaTosin vakiokirjoittajat viihtyivät inside -juttujensa takia. Ja niiden taso oli ..... noh
![]()
mä en jaksa ymmärtää miksi ylläpito ei laita estoon tiettyjä sanoja ja linkityksiä. vois etusivu uudistua.