A
auto
Vieras
Suosituksia, että mikä istuin kannattaisi ostaa. Saisi olla sellainen, joka menisi melko pitkään ja ensin lapsi istuimen vöissä ja myöhemmin auton vöissä. Yksi mitä olen miettinyt on Britaxin Evolva ultra, mutta siinä jo niin pitkälle se kiloraja, että voiko se sitten olla turvallinen?