Mikä kasvot menosuuntaan istuin lapselle melkein 3v?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auto

Vieras
Suosituksia, että mikä istuin kannattaisi ostaa. Saisi olla sellainen, joka menisi melko pitkään ja ensin lapsi istuimen vöissä ja myöhemmin auton vöissä. Yksi mitä olen miettinyt on Britaxin Evolva ultra, mutta siinä jo niin pitkälle se kiloraja, että voiko se sitten olla turvallinen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja auto:
Suosituksia, että mikä istuin kannattaisi ostaa. Saisi olla sellainen, joka menisi melko pitkään ja ensin lapsi istuimen vöissä ja myöhemmin auton vöissä. Yksi mitä olen miettinyt on Britaxin Evolva ultra, mutta siinä jo niin pitkälle se kiloraja, että voiko se sitten olla turvallinen?

Meillä on tuo istuin. Miksei olisi turvallinen...? Ei kai joka vuosi istuinta kannata ostaa eli miksi ostaisit istuimen, jossa on painoraja ihan kohta täynnä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja auto:
Suosituksia, että mikä istuin kannattaisi ostaa. Saisi olla sellainen, joka menisi melko pitkään ja ensin lapsi istuimen vöissä ja myöhemmin auton vöissä. Yksi mitä olen miettinyt on Britaxin Evolva ultra, mutta siinä jo niin pitkälle se kiloraja, että voiko se sitten olla turvallinen?

Meillä on tuo istuin. Miksei olisi turvallinen...? Ei kai joka vuosi istuinta kannata ostaa eli miksi ostaisit istuimen, jossa on painoraja ihan kohta täynnä.

Siksi ei olisi turvallinen, kun on noin pitkäikäinen istuin, niin siinä on pitänyt tehdä kompromisseja.
 

Yhteistyössä