Mikä ikäinen rakastajar ja mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap ja kumppanit,te jotka vähättelette niitä rupsahtaneita avokkejanne ja tunnette itsenne niin älyttömän komeiksi,ihaniksi ja haluttaviksi, miksi ihmeessä olette avo- tai avioliitossa??? Minkä per*eleen takia? Menkää huoriin! Menette bordelliin, siellä on teidän tasoisia typyköitä. Maksatte muutaman hilun nussimisesta ja aina on eri pil*u levällään, ette pääse kyllästymään eikä ole sama vanha repsahtanut eukko ole edessänne. Eikä tarvitse näin ollen myöskään pettää.

Vai ettekö uskalla jättää puolisoitanne? Oletteko niin surkeita runkkareita, että teistä ei ole edes jättämään toista? Siinäpä se syy onkin, te pettäjät olette alhaisia runkkareita, ette sen kummempia. Ette mitään miehiä, eihän kyllä kukaan mies ellien palsatoille kirjoittelekaan. Vinksahtanut pitää olla ja pahasti.

Ja mitä ulkonäkökysymykseen ja rupsahtaneisuuteen tulee, niin kyllä se on niin että saman tasoiset ovat yhdessä. Enpä ole vielä koskaan nähnyt sellaista paria, että mies olisi kuin John Wayne ja nainen kuin joku "Heinis". Kyllä ne on samalaisia löysiä paskasäkkejä molemmat, että turha on ap:n ja muidenkaan ukkojen esittää muuta. Teidän puolisot ovat yhtä rumia ja rupsahtaneita kuin te itsekin. Samaa tasoa olette, te pettäjät olette vielä vain alhaisempia. On se hyvä, että teillä on avokki tms joka elättää. Itseasiassa miehet jotka pettää puolisoaan,ovat prostituoituja. Vaimo elättää ja ukko jakaa munaa maksusta ja siitä hyvästä, että on kortteeri pään päällä.

Kyllä suomalainen mies on SÄÄLITTÄVÄ OTUS.

Ap ja kumppanit,te jotka vähättelette niitä rupsahtaneita avokkejanne ja tunnette itsenne niin älyttömän komeiksi,ihaniksi ja haluttaviksi, miksi ihmeessä olette avo- tai avioliitossa??? Minkä per*eleen takia? Menkää huoriin! "

Miehet valitsee ja menee naimisiin sellaisen Edit tapaisen naisen kanssa joka mielellään on valmis alkaa kokkaa/passaa/putsaa/hoitaa/jopa miettii/ajattelee miehen puolesta,tekee miehelle siis kaiket. miksi tuollainen nainen tekee miehelle kaiket?
Noh,koska se ämmä LUULEE ,että se mies rakastaa häntä ja kaiken suurin vitsi tässä onkin ,että muija LUULEE ettei tyyppi ikinä petä häntä mutta...
Oven ulkopuolella nussivat toisia naisia,ja ylläpitävät salasuhteita toisten naisten kanssa ,pitävät hauskaa. ja se uskollinen passaaja vaimo odottaa kotona.
Useinmiten mies ei löydä toista naista joka on valmis toimia samoin kuin miehen pää-vaimo-päälikkö-passaaja,ei mies toista noin hullua naista löydä eikä saa ikinä.
Mies tietää tämän. ja tämän takia mies ei jätä sitä passaajaa/kodinhoitajaa.

Tossa sulle vastaus miksi miehet menee naimisiin tai joilla on vakituinen suhde.
Kyllä ne huorissa käy tai nussivat toisia naisia esim. jos menevät ulos kaveriporukan kanssa.
Porukat järjestää matjoja suuntaan Lappiin tai,viettää mökkiviikonloppua yhdessä,escotti huoria ne sinne hankkii.
Ja Edit parka luulee, että kaikki on hyvin, " se ei ikinä petä mua" se rakastaa vain mua...juuhhhh" nainen on kyllä huomannut yhden asian ,että aina kun se tulee takaisin sieltä matkoilta aivan kuin sillä olisi syyllisyydentunteita mua kohtaan??? kun se on niin ihmeellisen kiltti mulle ja saan aina kuulla 'oot maailman paras nainen rakastan vain sua ... voi ku sä oot ihana teet mulle kaiket kulta ! ( joo kun se sai rällää ja tyhjentää pussit ihan rauhassa jonnekin toisen pilluun! ;=D
Ja myös oven ulkopuolella nussivat sitten toisia reikiä, kun oma kodinhoitaja Edit ei enää kiihota miestä pätkääkään.mutta mies miettii ' nainen on 'hyvä nainen' löysin itselleni hyvän uskollisen kodinhoitajan joka jopa rakastaa mua ' ;+D
Mutta,älä luule että mies sitä kodinhoitajasta ikinä luopuu ei se sitä jätä.noh,miksei?
Noku,miehellä pitää olla koti ja paikka missä saa rauhassa rentoutua /piereskellä ja kaivaa nenästä räkää,vain oman vaimon seurassa ne oliot kehtaa kaivaa nenästä räkää ja päästää äänekkäitä haisevia kovia pieruja.
Ei ne niille sala-rakkaille anna haistella niitten pieruja.koska miehet tietää ettei kukaan toinen nainen noin hullu voi olla ,että alkaa passaa tuollaista tyyppiä,ei salarakkaat naiset noita miehiä OIKEASTI huoli omakseen, haluavat vain paneskella ja pitää hauskaa käyttää mokomaa hyväkseen.
Tämänkin mies tietää muttei se välitä kunhan se saa toista reikää.

Siis tämän takia varatut miehet menee naimisiin.'kun JOKU ' pitää hoitaa niitä kun ovat itse niin kelvottomia.vakituinen hoitaja ja koti pitää olla jonne mennä rentoutua rauhassa illan/temppujen jälkeen.

Opettele raaka totuus edes kirjoittamaan oikein! Ajattelemista ja jäsentelemistä ei varmaan kannata toivoa kuin nimeksi. Kenties joku voisi sitten joskus jaksaa lukea sepustuksesi kokonaan.

ai niin juu no anteeks kun unohdin kirjoittaa ,en ole kotoisin suomesta no, sori nyt vaan sitten jooko? but,kyllä sinä selvää sait siis, älä viitsi leikkiä jotakin pilkun nussijaa ethän pahvi?

onko sinullakin tuollainen mies/suhde? tuttua? kun et voi pysyä asiassa?
vaan pitää alkaa pilkunnussijaksi.

no etsi tästäkin kirjoituksesta virheitä jooko? niin sinulla on taas jotakin tekemist heh heh heeeee!

Kumppanithan pettää toisiaan nykyäänkin mennen tullen, ei mikään uusi juttu. Miehille tuntuu vaan haaremin haaliminen olevan se ykkösjuttu. Usein se miehen mielestä vanha ja rupsahtanut kotiin hommattu orjatar antaa takaisin ihan samalla mitalla miehen siitä mitään tietämättä. Voi sori pojat! Tyttöjen illoissa baarireissulla tuskin kukaan jättää mukavaa ja hyväjuttuista, timmiydestä viis, miestä soittelemaan! Jokainen tsäänssihän on mahdollisuus. Naiset ei vaan jaksa ottaa vedettäväkseen toistakin riippakiveä vaan innokkaat irtopainokset riittävät! Jos kuitenkin alkaa omatuntoa kolkuttaa tai jotain muuta ikävää, voi mieltään parantaa taas vähän passaamalla sitä kaljamahaista vähän tyhmääkin sohvalla piereskelijää seuraavaan tyttöjen iltaan asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Eloveena-tyttö:
Kumppanithan pettää toisiaan nykyäänkin mennen tullen, ei mikään uusi juttu. Miehille tuntuu vaan haaremin haaliminen olevan se ykkösjuttu. Usein se miehen mielestä vanha ja rupsahtanut kotiin hommattu orjatar antaa takaisin ihan samalla mitalla miehen siitä mitään tietämättä. Voi sori pojat! Tyttöjen illoissa baarireissulla tuskin kukaan jättää mukavaa ja hyväjuttuista, timmiydestä viis, miestä soittelemaan! Jokainen tsäänssihän on mahdollisuus. Naiset ei vaan jaksa ottaa vedettäväkseen toistakin riippakiveä vaan innokkaat irtopainokset riittävät! Jos kuitenkin alkaa omatuntoa kolkuttaa tai jotain muuta ikävää, voi mieltään parantaa taas vähän passaamalla sitä kaljamahaista vähän tyhmääkin sohvalla piereskelijää seuraavaan tyttöjen iltaan asti.

;)))) !!! ;D

Mistä mulle löytyis kakkosMIES?
asun itse pienellä paikkakunnalla ja mies on reissuhommis, joskus kyllä tuntuu että toinenki mies olis hyvä, mut tosiaan en kiinni halua jäädä ja pikkuruinen on tää paikka mis asun, siis mies sais äkkiä tietää jos mulla toinen mies, niin ja sit soittelee päivisin ja iltasin ja jos en heti vastaa puhelimeen ni on kovat kuulustelut :/ siis mikä avuksi koska oon tota kyll paljo ajatellu että vähä säpinää tähän elämään tarvitsen.
PS. en epäilisi yhtään jos mun miehellä joku nainen ku reissailee, ku eikö yleensä oo niin että syytellään ja epäillään toista ihmistä sellasista asioista mitä ite on tehny.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjoittaja:
Ei siis yhtään neuvoa tai näkemystä, pelkkää rakastajattaren ottaminen ei ole merkki pysyvän suhteen heikkenemisestä. Päinvastoin, kun ykkössuhde toimii niin silloin kakkossuhdekin toimii varmemmin. Parhaassa tapauksessa ne tukevat toisiaan kun kummaltakin saa eri asioita. Esimerkiksi pitkä yhdessäolo avovaimon kanssa tuo sen kanssa olemiseen oman latauksensa ja tunteensa, jota ei muualta voi saada.
Ota toki useampi, niin laatu paranee. Jo vanhat kreikkalaiset sanoivat: "Meillä on hetairat hengen nautintoja varten, jalkavaimot aistillisia nautintoja varten ja vaimot synnyttämään meille poikia." Ja lisäksi herroilla oli vielä jokunen nuori ja timmi poikaystäväkin.

Siis alkuperäisellä kirjoittajalla on vain kaksi naista kierroksessa? Ehei, kyllä niitä pitää olla afrikkalaisten tyyliin vähintään haaremillinen eli noin 15 kappaletta.

[quote="
PS. en epäilisi yhtään jos mun miehellä joku nainen ku reissailee, ku eikö yleensä oo niin että syytellään ja epäillään toista ihmistä sellasista asioista mitä ite on tehny.[/quote]

Näin on, tai ainakin mihin itsestäkin olisi. Jotkut pettää, koska pelkäävät/ ovat varmoja että tulevat itse petetyiksi. Mulla ainakin hälytyskellot soivat, jos mua epäillään ilman syytä. Tiedän itse olevani luotettava ja odotan kumppanini uskovan ja tietävän sen. En alistu epäluotettavaksi. Sanotaan kanssa että "epäilysi oikeuttaa muiden petollisuuden"...

Yhteistyössä