Mikä ihmeen symboli tuohon puhelimen näytölle ilmaantu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Vähän niinkun kuulokkeet, mutta ei kuitenkaan ihan samanlaiset, vaan vasen puoli laskeutuu alas nuolena... :ashamed: Hieman hankala selittää, mut kännykkä sekosi tuon symbolin ilmestymisen myötä! :o WTF??

Ei kukaan osais auttaa... Yritin googlettaa, mut en löytäny tuota merkkiä, tai en osannu hakea oikealla hakusanalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Vähän niinkun kuulokkeet, mutta ei kuitenkaan ihan samanlaiset, vaan vasen puoli laskeutuu alas nuolena... :ashamed: Hieman hankala selittää, mut kännykkä sekosi tuon symbolin ilmestymisen myötä! :o WTF??

Ei kukaan osais auttaa... Yritin googlettaa, mut en löytäny tuota merkkiä, tai en osannu hakea oikealla hakusanalla...

Olisiko käyttöohjekirja mitään...?

Alkuperäinen kirjoittaja :

:ashamed: Ku en löytäny sitä mistään...

:ashamed: Ku en löytäny sitä mistään...

Netissähän ne on imuroitavissa valmistajan kotisivuilta...

NOkia 6233 näkyy olevan, ja bongasin tuolta käyttöohje-sivutkin samalla =) Pitää ruveta niitä tutkailee!

Oletko useinkin elämässäsi näin avuton, että ilman nettifoorumia ei onnistu yksinkertaisetkaan asiat?

NOkia 6233 näkyy olevan, ja bongasin tuolta käyttöohje-sivutkin samalla =) Pitää ruveta niitä tutkailee!

Oletko useinkin elämässäsi näin avuton, että ilman nettifoorumia ei onnistu yksinkertaisetkaan asiat?

En. Mutta teknisten välineiden kans sitä useamminki.

Eipä löytyny sitä symbolia tuolta tukisivuilta eikä käyttöohjeista.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Handsfree? Mulla ainakin aiempi nokia väläytteli sitä merkkiä, vaikkei handsfreelaitetta siihen ikinä kytkettykään.

Emmä oo koskaan käyttäny handsfreeta! Mimmonen merkki se sit on, kun tuota listaa symboleista selasin, niin siinä ei ollu tuota ko. kuvaa...
Ja siis tuolla ei pysty soittaa, se ei yhdistä, ja jos mulle soittaa, ja vastaan, niin ei kuulu mitään! Viestit kulkee normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja sisu harmaana:
Handsfree? Mulla ainakin aiempi nokia väläytteli sitä merkkiä, vaikkei handsfreelaitetta siihen ikinä kytkettykään.

Emmä oo koskaan käyttäny handsfreeta! Mimmonen merkki se sit on, kun tuota listaa symboleista selasin, niin siinä ei ollu tuota ko. kuvaa...
Ja siis tuolla ei pysty soittaa, se ei yhdistä, ja jos mulle soittaa, ja vastaan, niin ei kuulu mitään! Viestit kulkee normaalisti.

No siitäpä siis kyse, jos et voi itse soittaa ja sinulle soittavat ei kuule mitään. Ensimmäiseksi käytä puhelin pois päältä ja jos se ei auta, niin huoltoon. En ollut minäkään koskaan käyttänyt moista laitetta, mutta on kuulemma joidenkin mallien tyyppivika.

Alkuperäinen kirjoittaja sisu harmaana:

No siitäpä siis kyse, jos et voi itse soittaa ja sinulle soittavat ei kuule mitään. Ensimmäiseksi käytä puhelin pois päältä ja jos se ei auta, niin huoltoon. En ollut minäkään koskaan käyttänyt moista laitetta, mutta on kuulemma joidenkin mallien tyyppivika.

Jep, ei mitään hyötyä, vaikka käytin akun ja sim-kortin irti... Voi itku, tuon kans ei oo ollu koskaan mitään ongelmaa, niin nytkö se sit alkaa temppuilee... Tympäsee. No, kiitos avusta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minun nokialaisessani ei radio mene päälle ollenkaan, ennen kuin kuuloke on kytketty.

Tästä en osaa sanoa, kun en edes tienny radion olemassa olosta, enkä omista niitä kuulokkeitakaan... :ashamed:

Oletko sen uutena ostanut? Jos ei ole ollenkaan kuulokkeita, niin ei varmaan ole radiotakaan :) Minusta tuo haiskahtaa kyllä joltain probleemalta handsfreen kanssa, vaikka minulla ei niistä mitään kokemusta olekaan.

Yhteistyössä