Mikä ihmeen symboli tuohon puhelimen näytölle ilmaantu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minun nokialaisessani ei radio mene päälle ollenkaan, ennen kuin kuuloke on kytketty.

Tästä en osaa sanoa, kun en edes tienny radion olemassa olosta, enkä omista niitä kuulokkeitakaan... :ashamed:

Oletko sen uutena ostanut? Jos ei ole ollenkaan kuulokkeita, niin ei varmaan ole radiotakaan :) Minusta tuo haiskahtaa kyllä joltain probleemalta handsfreen kanssa, vaikka minulla ei niistä mitään kokemusta olekaan.

Meillä kuulokkeet tuli mukana kun uutena ostettiin..

Minun nokialaisessani ei radio mene päälle ollenkaan, ennen kuin kuuloke on kytketty.

Tästä en osaa sanoa, kun en edes tienny radion olemassa olosta, enkä omista niitä kuulokkeitakaan... :ashamed:

Oletko sen uutena ostanut? Jos ei ole ollenkaan kuulokkeita, niin ei varmaan ole radiotakaan :) Minusta tuo haiskahtaa kyllä joltain probleemalta handsfreen kanssa, vaikka minulla ei niistä mitään kokemusta olekaan.

On joo uutena ostettu tää. Pitänee kääntyä huollon puoleen, jos ei mieskään mahda tuolle mitään. Saa vilkasta, kunhan tulee töistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minnamannaryyni:

Ja teillä oli sama malli käytössä jolla kulla perheenjäsenellä? Oliskohan mullakin tullu sit ne kuulokkeet kuitenki? Tää vaan on ollu mulla vuosia jo tää puhelin, ja mies sen tais laittaa mulle käyttövalmiiksi, et... :ashamed: Avuton...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Onko näytöllä näkyvä symboli suomenkielisen käyttöohjeen sivun 29 symbolien joukossa?
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6233_UG_fi.pdf

Ei ole. Kertaallen tuon jo selasin läpi...

Alkuperäinen kirjoittaja Minnamannaryyni:

Ja teillä oli sama malli käytössä jolla kulla perheenjäsenellä? Oliskohan mullakin tullu sit ne kuulokkeet kuitenki? Tää vaan on ollu mulla vuosia jo tää puhelin, ja mies sen tais laittaa mulle käyttövalmiiksi, et... :ashamed: Avuton...

Pojalla, mun vanha, ainakin kolme vuotta vanha muistelisin..

Onko näytöllä näkyvä symboli suomenkielisen käyttöohjeen sivun 29 symbolien joukossa?

Siis ei ole tuo sivulla 30 oleva handsfree- merkki?

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ei. Samannäkönen, mut siinä oli joku ihme nuoli! :laugh: Mä en enää itsekään tiedä, radio, vai handsfree, vai muuten vaan sekasin tää vehje. No, mä käytän päivän miehen puhelinta tarpeen tullen, ja vien tuon huoltoon.

Kiitos vastauksista :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ei. Samannäkönen, mut siinä oli joku ihme nuoli! :laugh: Mä en enää itsekään tiedä, radio, vai handsfree, vai muuten vaan sekasin tää vehje. No, mä käytän päivän miehen puhelinta tarpeen tullen, ja vien tuon huoltoon.

Kiitos vastauksista :flower:

Huoltoon? Minulla aika uudessa Nokian puhelimessa tuo kuvio tarkoittaa että on joko lukemattomia viestejä tai puheluita tullu. Tiiä häntä.

Yhteistyössä