Mikä ihmeen Indiedays?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elina"

Vieras
Mikä tuo indiedays oikein on? On kai jokin muotiblogien paikka?Mutta mitä blogeja tutkin niin onhan siellä useissa blogeissa enemmänkin lifestyle-juttuja? Onko tämä joku "special" blogistien paikka? Kuinka nuo sinne päässeet ovat sinne päässyt?Pyytääkö ID heidät sinne?

Lähes kaikki on käsittääkseni sinne pyydetty, mutta sivuilla on myös kohta jonka kautta voi lähettää hakemuksen oman blogin pääsystä. Itse tykkään kyseisestä sivustosta vaikka luenkin vain muutamaa blogia siellä. :)

Ne saa siitä rahaa, että kirjoittelevat. Eli kuka tahansa ei voi sinne kirjoittaa. Ihan turhanpäiväisiä blogeja. Jatkuvasti päivitetään, minkä vaatteen on tänään ostanut, tai minkä meikkituotteen. "Tässä on mun kaikki 21 paria shortseja..." jne.

Muoti/lifestyleblogejahan ne taitaa olla. Mä en tajuu, miten muutama niistä kirjoittajista on päässyt mukaan, kirjoittavat vaan turhaa kakkaa. Vielä enemmän turhaa siis kuin ne muut.

Useampaa niistä tulee kuitenkin seurattua, on kiva katsella kauniita kuvia ja jotkut osaa kirjoittaa ihan hyvin.

Tietty määrä päivityksiä pitää/saa kirjoittaa kuukaudessa ja niistä saa sitten rahakorvauksen. Ilmeisesti aika moni blogin pitäjä saa myös ilmaisia näytteitä tuotteista ja niitä sitten kehutaan. Pidän enemmän tavallisista blogeista, koska eivät ole niin kaupallisia.

Yhteistyössä