Mikä ihme siinä on että jos kaupat on yhden päivän kiinni niin pitää hamstrata kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
:ashamed: Ei siitä kuitenkaan hirveän kauan ole kun kaupat oli aina kiinni yhden päivän viikossa, sunnuntain. Miten sillon pärjättiin? Ei tainnut edes olla sitä pelastavaa ABC:tä.. :whistle:

Ja kyllä, meille ostettiin mm maitoa niin ettei varmaan vielä maanantainakaan tartte ostaa lisää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
pyhäinpäivänä pitäää olla juhla-ateria, vainajien muistoksi.
Justiinsa näin. En mäkään normisunnuntaita varten tarvitse kassikaupalla sapuskaa. Sitäpaitsi huomenna tulee vieraita syömään ja on ihan eri asia ostaa kahdelle kuin kuudelle.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
pyhäinpäivänä pitäää olla juhla-ateria, vainajien muistoksi.

no, meillä on pakastimessa puolikas poron perse hankittu jo kauan sitte joten ei tarvinnu juosta kauppaan. en oo käyny tänään eikä oo varmaankaan tarvetta mennä myöskään huomena abc:lle tai sunnuntaina kauppaan :D

Voi paska! Mä unohin koko jutun ja meillä ei todellakaan ole täällä mitään ruokaa. Ja vielä vähemmän uudessa kodissa johon pitäis huomenna muuttaa :headwall: :headwall: Tyhmä minä!

Siinä on se, että meilla on pirskeet sunnuntaina enkä sillon taho ryysiä kauppaan enää kun on muutakin tehtävää. Enkä oikeen kerkeiskään kun kaupat aukee niin myöhään. Ilman kestejä tuskin olisin käyny tänään kaupassa edes ostamassa maitoa :whistle:

No mä käyn aina kerran viikossa (perjantaisin) kaupassa joten sillon ostetaan kaapit täyteen ruokaa. Maitoa täytyy tosin käydä viikollakin läikaupasta ostamassa muttei ruokaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
No mä käyn aina kerran viikossa (perjantaisin) kaupassa joten sillon ostetaan kaapit täyteen ruokaa. Maitoa täytyy tosin käydä viikollakin läikaupasta ostamassa muttei ruokaa... :)

Peesi, mutta joskus joutuu kasviksia ostamaan kesken viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
tänään kaupassa mietin et luuleeko ihmiset että maailmanloppu tulee kun kaikki toisiaan tuuppi ja lappo tavaraa kärryyn ku viimeistä päivää..

joo, tuon lähiprisman parkkipaikkaki oli niiiiiin tupaten täynä että ei oo tosikaan :D

mutta varmaan moni on menossa viimiselle pitkälle viikonlopulle mökilleen ennen talaven tuloa. ainaki täälä etelässä :D

Oli muuten ennennäkemättömät jonot meitin Prismassa tänään viiden aikaan. :o Kaikki kassat avoinna ja jonot melkein lihatiskille asti. :o (kaupan läpi siis)

Mikä meihin fiksuihin palstalaisiin menee kaupoissa? :saint:

Aivan järkyttävää. Jonotin kassalle noin puolituntia, kun en ääliö tajunnut että kaupat on pullollaan väkeä! Olisin käynyt jo eilen jos tämän olisin aijemmin tiennyt.

En ole minäkään koskaan ymmrätänyt tuota hamstrausta yhden päivän takia! Mutta onhan sen maailmanloppu kun ei pääse lauantaina kauppaan ja seuraavankin kerran vasta sunnuntaina...!

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Ja mä en voi ymmärtää sitä, etä miksi pitää taivastella toisten ostosten suuruutta.

Ja mä olen iloinen että sunnuntai auki-olot alkaa taas. Ei tartte mennä maanantaina kauppaan.

niimpä. ja moni pitää myös juhlia näin pyhien aikaan, joten ihan ymmärrettävää. eiks se nyt ole sama ostatsko kärry kaupalla tavaraa ennen pyhäpäivää tai muuten vaan. tuskin kukaan nyt ihan sen takia hamstraa et kauppa on päivän kiinni.

Yhteistyössä