Mikä ihme hyypiö toi Marko 31v. oikein on??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tänker på...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Tuli palstalle silloin tissikohun innoittamana :D Ihan täyspäiseltä tyypiltä tuo tuntuu B)

Oikeestiko?? :D Tuliko tosiaan silloin? No miten otitte miehen vastaan? Ja valkkasiko oikein omat suosikkitissinsä joukosta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Tuli palstalle silloin tissikohun innoittamana :D Ihan täyspäiseltä tyypiltä tuo tuntuu B)

Oikeestiko?? :D Tuliko tosiaan silloin? No miten otitte miehen vastaan? Ja valkkasiko oikein omat suosikkitissinsä joukosta?

En tiedä vastaanotosta, kun en niin paljoa palstaillut silloin. Mutta aika paljon taisi palstailla silloin, sellainen mielikuva jäi. Enkä tiedä, onko hän valkannut parhaat tissit siitä ketjusta, vai joko ketju oli poistettu.
 

Yhteistyössä