V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:anna mä arvaan että oot sama säälittävä harmaa joka puhuu täällä sädekehäänsä samalla hinkaten kuinka kauheeta kun uskovaiset on niin ahdasmielisiä ja ei kunnioita ketään..
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:anna mä arvaan että oot sama säälittävä harmaa joka puhuu täällä sädekehäänsä samalla hinkaten kuinka kauheeta kun uskovaiset on niin ahdasmielisiä ja ei kunnioita ketään..
Alkuperäinen kirjoittaja jesse:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:anna mä arvaan että oot sama säälittävä harmaa joka puhuu täällä sädekehäänsä samalla hinkaten kuinka kauheeta kun uskovaiset on niin ahdasmielisiä ja ei kunnioita ketään..
anna kun mä arvaan niin sä haluisit tiputtaa markon kun sen rupsut ei oo sun makuun tarpeeksi tiukkoja...
Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:Kas kas palsta ikioma homotutka vai pitäisikö sanoa homonenä Grace ilmaantui nuuhkis nuuhkis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:Kas kas palsta ikioma homotutka vai pitäisikö sanoa homonenä Grace ilmaantui nuuhkis nuuhkis![]()
ja taas ..aika hyvin keksitty uusi nikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:Kas kas palsta ikioma homotutka vai pitäisikö sanoa homonenä Grace ilmaantui nuuhkis nuuhkis![]()
Sullekki sopis paljo paremmin tuo homotutka tai se entinen homomami![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:Kas kas palsta ikioma homotutka vai pitäisikö sanoa homonenä Grace ilmaantui nuuhkis nuuhkis![]()
Sullekki sopis paljo paremmin tuo homotutka tai se entinen homomami![]()
Aina tuo sama juttu, säälittävää.