Uskovaisten tavara on yhteistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anna mä arvaan että oot sama säälittävä harmaa joka puhuu täällä sädekehäänsä samalla hinkaten kuinka kauheeta kun uskovaiset on niin ahdasmielisiä ja ei kunnioita ketään..

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
anna mä arvaan että oot sama säälittävä harmaa joka puhuu täällä sädekehäänsä samalla hinkaten kuinka kauheeta kun uskovaiset on niin ahdasmielisiä ja ei kunnioita ketään..

anna kun mä arvaan niin sä haluisit tiputtaa markon kun sen rupsut ei oo sun makuun tarpeeksi tiukkoja...

Samaa ajattelin...

Alkuperäinen kirjoittaja jesse:

anna kun mä arvaan niin sä haluisit tiputtaa markon kun sen rupsut ei oo sun makuun tarpeeksi tiukkoja...

voiii..oliko ihan pakko vaihtaa ihan harmaanakin nikkiä :D
Ihan sama kuule mulle. Mä tiedän että sä oot mun ihan ikioma pikku perskärpäsmussukka :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:
Alkuperäinen kirjoittaja nuuhku:
Kas kas palsta ikioma homotutka vai pitäisikö sanoa homonenä Grace ilmaantui nuuhkis nuuhkis :D

ja taas ..aika hyvin keksitty uusi nikki :laugh:

Sullekki sopis paljo paremmin tuo homotutka tai se entinen homomami :D

Aina tuo sama juttu, säälittävää.

Joo on se oikeesti kun uskovainen on noin ahdasmielinen ja päivästä toiseen jaksaa rähistä :/

Yhteistyössä