Voi järki tota BB-Samia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se olis halunnu Kätlinin kaa vähän privaatimpaan paikkaa "juttelemaan" :D

:laugh: :laugh: Kyl mä meinasin kuolla nauruun! Ku eihän se ees oikeesti jutteleen pystyny.. :laugh:

Aivan ja tollasia on baarit pullollaan :D harvoin niitä vaan näkee tollatavalla ite selvinpäin :D

Joo, känniääliöiden parhaimmistoa.. :D Tollasille yleensä sanoo baaris että "Jatka vaan matkaas.." :D

:laugh: :laugh: Kyl mä meinasin kuolla nauruun! Ku eihän se ees oikeesti jutteleen pystyny.. :laugh:

Niin, kaatuko se sit siihen, et se ei saanut bb:ltä pyydettyä, et pääsis sinne sviittiin vai eikö enää kehdannut, kun Kätlin sanoi, ettei saa sen puheesta selvää. :laugh:

Niin, kaatuko se sit siihen, et se ei saanut bb:ltä pyydettyä, et pääsis sinne sviittiin vai eikö enää kehdannut, kun Kätlin sanoi, ettei saa sen puheesta selvää. :laugh:

Ei se vissii saanu enää mitää järjellistä suustaan ulos :D

Siis yököttävä, ei mitenkään hyvännäköinen känniääliö, joka ei osaa käyttää alkoa, vaan sönkkää kuin Andy McCoy. Aivan pelle jätkä. En ymmärrä mitä noi naiset sen kanssa sekoilee, itse kiertäisin tooodella kaukaa. Ei taatusti kykenis peukaloaan nostaan (saati muuta!) tuossa tilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mikä kohta siinä muka on hyvännäkönen?ja mun mielestä se on kanssa ällö sönköttäjä yöks

No sen tyyli ehkä on lähinnä sellasta mun tyylistä.. Noi muut on tollasii teinipoikia yök, mä en voi sietää tota nykyajan nuorten muotia :D

Mut toi on niin ällö ku se tuol huojuu ja yrittää jotai sanoo eikä mitää saa suusta pihalle.. :x

Mun mielestä taas Sami on se teinipoika, joka ei oo vielä löytäny itteensä :D

Mutta siis tosi ällöttävä. Hyhhyh.

Yhteistyössä