Mikä hitto siel baarissa kiehtoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiitosEi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Baarissa kiehtoo keikat! Kieltämättä keikalla otan kyllä kuppiakin vaikkei välttämättä tarvitsis, mutta parit bisset saattasin ottaa kotonakin ilman baaria ja keikkaa.
Mutta ne hylätyt lapset... Mies on kotona sillon kun minä olen riennoissani. Lähdenkin yleensä lasten nukkumaan menon aikoihin, joten ipanat ei kovin pitkään ole ilman äitiä :whistle:

mikä baarissa kiehtoo...hmm..
-kaverit, puolitutut joita ei muuten nää, musiikki, saa tanssia, saa pitää hauskaa
en sitä sano et ois ainut tapa pitää hauskaa mutta yks tapa kuitenkin siihen.
ja se jos on 24/7 koko ajan lasten kanssa, mulle tekee ihan hyvää päästä välillä pois kotoa, esim salille, tai baariin! tosin sinnekään en pääse enää niin usein ku mies viikonloput aina töissä....
eikä mulla se pääasia viinan juonti ole, vaan nauttia ihmisten seurasta ja musiikista.
yleensä järjestetään niinä päivänä jos toinen käy baarissa, toinen herää aamulla ja leikkii lasten kanssa, ni toinen saa nukkua. ite osaan rajoittaa juomisen niin et oon 9 aikaa ylhäällä, valmiina lasten kanssa esim ulos...
eri asia jos vetäis pe illasta su aamun sitä alkomaholia kun lapset saman katon alla, ja riehus ja yrjöis siin lasten nenän edessä...en minäkään sellaista hyväksy/ymmärrä!
meitä on moneksi :flower:
tää nyt on vaan mun mielipide :ashamed:

Mäkin meinaan mennä ens viikonloppuna baariin lauleskelemaan karaoke ja ottamaan pikkusen eikä se tarkota sitä että tarttis ottaa hirveätä känniä mutta kiva se on taas päästä kattoo kavereita, mies on tytön kanssa täällä kotona vaikka likka on jo kymmenen vanha mutten silti jätä likkaa yksin niin pitkäks aikaa. Enkä ole muutenkaan täällä käynyt hehkuttelemassa pahemmin baareissa istumisesta ja eikä se sulta ole ap pois jos joku vaikka käykin baareissa, mä lupasin itelle että saan luvan kerran kuussa käydä laulamassa karaokea ja silloin en kyllä myöskään kuivin suin meinaa olla, riippuu tietysti rahavaroista.

niinpä niin. perjantai-iltana kaikki jaksaa puhua baarielämän puolesta ja tuulettumisesta ja siitä, että lapset ei kärsi. jo lauantaiaamuna alkaa palstalla näkyä aloituksia "mies ei tullut kotiin" ja viimeistään sunnuntai-iltapäivänä otsikot alkaa olla jo niin surkeita että on parasta sammuttaa koko kone. kenen äijä hävisi toisen matkaan, kuka paiskoi kännissä turpaan ja ketä tai kenen sunnuntaipäivän viettoon kuuluu krapulainen ja haiseva puoliso sohvalla ärhentelemässä. ja ensi viikonloppuna sama virsi uudelleen ja uudelleen, viikosta toiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
No baarissa käyminen ei ole yksi yhteen hirveä känni! Ainakaan kaikilla ja ainakaan joka kerta.. :saint: Mä voin hyvinkin olla valomerkkiin asti baarissa ja silti herätä lasten kanssa aamulla ilman krapulaa.. :whistle:

Eli keneltä se on pois jos menen baariin kun lapset nukkuu, tulen baarista kun lapset edelleen nukkuu ja herään kun heräävät? :o

sanasta sanaan, samaa mieltä. Näin meillä ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja miettikää joskus:
niinpä niin. perjantai-iltana kaikki jaksaa puhua baarielämän puolesta ja tuulettumisesta ja siitä, että lapset ei kärsi. jo lauantaiaamuna alkaa palstalla näkyä aloituksia "mies ei tullut kotiin" ja viimeistään sunnuntai-iltapäivänä otsikot alkaa olla jo niin surkeita että on parasta sammuttaa koko kone. kenen äijä hävisi toisen matkaan, kuka paiskoi kännissä turpaan ja ketä tai kenen sunnuntaipäivän viettoon kuuluu krapulainen ja haiseva puoliso sohvalla ärhentelemässä. ja ensi viikonloppuna sama virsi uudelleen ja uudelleen, viikosta toiseen...

No täällähän just oli puhetta ettei baarissa käynnillä ja ryyppäämisellä välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Meillä nimittäin on niin päin, että minä käyn melkein joka viikonloppu baarissa, ja olen nyt raskausviikolla 30, kun mies taas puolestaan jää kiltisti kotia nukkumaan. Ja en siis ole töissä baarissa, vaan käyn ystäviä moikkailemassa ja karaokea laulamassa ym. Meille tosin on siis eka lapsi vasta tulossa..

Hieno yleistys. Näinhän se menee varmasti kaikilla, jotka baariin uskaltautuvat. Se on oikoreitti h.elvettiin :headwall: :xmas:

Minä en itse käy baareissa, en viihdy siellä, onneksi ei mun mieskään. Mies kyllä minut päästäisi mutta en itse halua mennä. Kun en tajuu sitä mikä siellä kiehtoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:

Hieno yleistys. Näinhän se menee varmasti kaikilla, jotka baariin uskaltautuvat. Se on oikoreitti h.elvettiin :headwall: :xmas:

näin en mielestäni missään kohtaa sanonut, oikaise jos olen väärässä.

mutta sinäkin olet varmaan niin kauan tätä palstaa seurannut, että tunnistat tämän mainitsemani kaavan. perjantaialoituksiin kuuluu "mitä lasissa" ja "ketkä menossa baariin", lauantaina alkavat ensimmäiset kaipailla kadonneita puolisoitaan ja viimeistään sunnuntaina pohditaan kenen mies/vaimo/ystävä/naapuri oli putkassa/tappelussa/pettämässä/muuten vaan juoppo paska. ei välttämättä liity aina juuri siihen BAARISSA käymiseen, mutta alkoholiin kylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en itse käy baareissa, en viihdy siellä, onneksi ei mun mieskään. Mies kyllä minut päästäisi mutta en itse halua mennä. Kun en tajuu sitä mikä siellä kiehtoo.

En mäkään tajua, mikä kiehtoo esim. roolipeleissä, marttakerhossa, joogassa tai jenkkifutiksessa. Mutta mulle riittää se, että mun ei tarvitse harrastaa noita. En mieti, ihmettele ja arvostele niitä, joita nuo kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En mäkään tajua, mikä kiehtoo esim. roolipeleissä, marttakerhossa, joogassa tai jenkkifutiksessa. Mutta mulle riittää se, että mun ei tarvitse harrastaa noita. En mieti, ihmettele ja arvostele niitä, joita nuo kiinnostaa.

Täysi peesi!!!

:D

mutta sinäkin olet varmaan niin kauan tätä palstaa seurannut, että tunnistat tämän mainitsemani kaavan. perjantaialoituksiin kuuluu "mitä lasissa" ja "ketkä menossa baariin", lauantaina alkavat ensimmäiset kaipailla kadonneita puolisoitaan ja viimeistään sunnuntaina pohditaan kenen mies/vaimo/ystävä/naapuri oli putkassa/tappelussa/pettämässä/muuten vaan juoppo paska. ei välttämättä liity aina juuri siihen BAARISSA käymiseen, mutta alkoholiin kylläkin.

Niin, sinähän tuossa nimenomaan mainitsit sen baarin ja vielä aiheeseen liittyvässä ketjussa, eikös?
Kyllä muakin ahdistaa kaikkien lasten puolesta pettämisjutu, kadoksissa olevat puolisot yms. joihin moniin juttuihin osaltaan kuuluu alkohlin KOHTUUTON käyttö. Mutta sehän ei tarkoita, jos lasissa on koffia, että mies on heti pettämässä, naapuri hakkaamassa ja iteltä muisti pois ja putkaan, vai?
On myös olemassa niitä kohtuukäyttäjiä, joihin varmasti vähintään 90% vakipalstailijoista kuuluu.

Mutta ymmärsin kuitenkin pointtisi, mutta vähän hämää noin karkea yleistys.

Niin, sinähän tuossa nimenomaan mainitsit sen baarin ja vielä aiheeseen liittyvässä ketjussa, eikös?
Kyllä muakin ahdistaa kaikkien lasten puolesta pettämisjutu, kadoksissa olevat puolisot yms. joihin moniin juttuihin osaltaan kuuluu alkohlin KOHTUUTON käyttö. Mutta sehän ei tarkoita, jos lasissa on koffia, että mies on heti pettämässä, naapuri hakkaamassa ja iteltä muisti pois ja putkaan, vai?
On myös olemassa niitä kohtuukäyttäjiä, joihin varmasti vähintään 90% vakipalstailijoista kuuluu.

Mutta ymmärsin kuitenkin pointtisi, mutta vähän hämää noin karkea yleistys.

hyvä että ymmärsit. joskus pitää kärjistää, että asia tulee selväksi. alkoholi saa niin paljon pahaa aikaan perheissä ja kyllä se valitettavasti täälläkin vaan näkyy viikonlopun jutuissa.

Jees. En oo minäkään baari-ihmisiä. Kerran kävin ja se riitti. Yäk. Liikaa meteliä, liikaa (kännisiä ) ihmisiä, liikaa alkoholia, liikaa savuja. Ei sielä oo ees mitään tekemistä! :x En ymmärrä mikä sinne vetää kerta toisensa jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Jees. En oo minäkään baari-ihmisiä. Kerran kävin ja se riitti. Yäk. Liikaa meteliä, liikaa (kännisiä ) ihmisiä, liikaa alkoholia, liikaa savuja. Ei sielä oo ees mitään tekemistä! :x En ymmärrä mikä sinne vetää kerta toisensa jälkeen..

Nykyisin ei oo enää savua. =) Parempi näin raskaana ollessa, niin ei tuu huono olo.

Alkuperäinen kirjoittaja a.p:
No, mikä siinä baarissa käymisessä on ihmisen selviytymiselle välttämätöntä?
Sä et sitten varmaan katso koskaan telkkariakaan? Kun eihän sekään ole ihmisen selviytymiselle välttämätöntä ;) Suoraan sanottuna elämä olisi aika ankeaa, jos ei koskaan tekisi muita kuin selviytymiselle välttämättömiä asioita.

Mä kävin joku aika sitten pitkästä aikaa tanssimassa. Usko huviksesi, se oli - ainakin mun mielestäni - kivaa. Eikä ollut aamulla edes krapulaa. Töitäkin on tullut paiskittua leivän eteen vuosikausia, viimeisen kahden vuoden aikana olen ollut vain 5 viikkoa lomallakin, joten ei sun tarvitse surra: kykenen yhdistämään työnteon ja baarissa käynnin.

Alkuperäinen kirjoittaja KiitosEi:
Ärsyttää näin perjantai -ja lauantai-iltaisin kun täällä vatvotaan näitä baarijuttuja.

Eikö teillä hyvät ihmiset ole lapsia joiden kanssa viikonloppuja viettää?

Mä en tajua tollasia et aina pitää olla menossa muka "rentoutumaan" ---- just joo ---- on varmaan sit aamulla rento olo kun krapulassa makaa sohvalla ja lapset leikkii yksin?

Herätkää hyvät ihmiset.

Mun puolesta sais koko alkoholin kieltää. Se on kuitenkin suurin syy lasten ja aikuisten pahoinvointiin. Aiheuttaa eroja, lasten heitteillejättöä, väkivaltaa, turhia sairauksia ja yleensä ottaen kaikki p**ska on jollain tasolla sidoksissa alkoholin käyttöön...

Onko ketään joka olis mun kans samaa mieltä??

:wave:

Aina samat marinat... :kieh:
Sun mielestäkö lapsen saatua pitää olla aina kotona lasten kanssa, eikä voi käydä vaikka näin joulun alla pikkujouluissa tai työpaikan kemuissa tai ystävien kanssa iltaa istumassa, kun osaa ottaa alkoholia kohtuudella? Tai vaikkapa vetäis kunnon kännitkin? Mitä pahaa siinä on, jos se ei ole joka viikkosta tai joka kuukausittaista?
Kyllä meillä ainakin miehen kanssa käydään yhdessä n.2-3krt vuodessa tuulettumassa ja omien kavereiden kanssa 1-2 vuoteen ja alkoholiakin nautitaan mutta sopivasti. Sitäpaitsi voi baareissa käydä vaikkei mitään joiskaan tai vaikka jois vaan yhden tai kaks?
Kyllä ihmisen MYÖS ÄITIEN JA ISIEN pitää päästä välillä pois kotoa tuulettumaan ilman lapsia kuuluipa siihen illanviettoon alkoholia tai ei.
Sitä jaksaa taas ihan toisellalailla olla lasten kanssa kun pääsee välillä ulos yksinkin.

Yhteistyössä