Mikä hitsi sen bändin nimi olikaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä taas

Vieras
Se soi nyt voicella usein ja se on ilmeisesti joku vanha biisi tehty uudelleen.Fiftarijätkien näköisiä laulajia,veikkaisin,et suomalainen se bändi.Hiton menevä rocknroll-biisi,yritän jäljittää bändiä ja biisiä,et saisin kuunneltua,ostettua levyn.
Tosi huono kuvaus,mut jos joku vois auttaa.Musta tuntuu,et se bändin nimi oli kaksiosainen...ei tuu mieleen millään

mä en koskaan ole ymmärtänyt näitä cover-kappaleita. Siis yksi on vielä ihan ok, mutta noikin jätkät tehneet levyn, joka täynnä toisten kappaleita. Siis tosi törkeetä rahastaa muiden kappaleilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en koskaan ole ymmärtänyt näitä cover-kappaleita. Siis yksi on vielä ihan ok, mutta noikin jätkät tehneet levyn, joka täynnä toisten kappaleita. Siis tosi törkeetä rahastaa muiden kappaleilla.

Jokusiin nää coverit iskee enemmän kuin ne alkuperäiset kappaleet.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jokusiin nää coverit iskee enemmän kuin ne alkuperäiset kappaleet.

Näin teki! :D Ekaa kertaa tässä ja nyt kuulin koko bändistä ja se on siinä - kaupaan on lähettävä hakeen levy... :whistle: Itse kun tykkään tuollasesta 50 luvun tyylisestä menomusiikista ihan sen takia, että sitä on hieno tanssia ( oikeen "lavalla" ) ja muutenkin.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Muumi65:
Onko koko levy yhtä hyvää, ettei oo yhden hitin ihme tämä? Tää voicella soinut biisi on kyllä tarttuva ja toimii kuin pommi.

Tästä ainakin voi kuunnella tuon levyn biiseistä näytteet ja aikas hyvältä kuulostaa... ;) :p
http://www.warnermusic.fi/thebaseballs?release=8a0af81223ca5ea00123e703355d18b8