Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mul on ollu sellaisia. Niitä tutkittiin aikanaan ja en mä niihin oikeen mitään järkevää selitystä saanut. NE on vaan jotain tukkeutuneita rauhasia. Sit ku ne puhkee ni sielt tulee kiva ruskeeta mömmöä. Mulla tulee aina samaan paikkaan. Pikkuhousujen rajaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mul on ollu sellaisia. Niitä tutkittiin aikanaan ja en mä niihin oikeen mitään järkevää selitystä saanut. NE on vaan jotain tukkeutuneita rauhasia. Sit ku ne puhkee ni sielt tulee kiva ruskeeta mömmöä. Mulla tulee aina samaan paikkaan. Pikkuhousujen rajaan.
Juu, just siinä main :x
Hui, meneekö tää vielä kipeemmäksi tästä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mikä tuo patti sitten ylipäätään on, mistä johtuu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mikä tuo patti sitten ylipäätään on, mistä johtuu?![]()
Jotain se lääkäri höpisi häpyhuulten rauhasesta joka on tukkeutunut. Siis mulla se on ollut jo yli kymmenen vuotta. Ja aina samassa kohdassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mikä tuo patti sitten ylipäätään on, mistä johtuu?![]()
Jotain se lääkäri höpisi häpyhuulten rauhasesta joka on tukkeutunut. Siis mulla se on ollut jo yli kymmenen vuotta. Ja aina samassa kohdassa.![]()
Älä perkkele![]()
Niin veemäisen kipeä jo nyt. Kymmenen vuotta??!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mikä tuo patti sitten ylipäätään on, mistä johtuu?![]()
Älä perkkele![]()
Niin veemäisen kipeä jo nyt. Kymmenen vuotta??!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä jäänyt näistä pateista arvet näkyville?
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä jäänyt näistä pateista arvet näkyville?
On.