Mikä hiton patti mulla nivusessa??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mul on ollu sellaisia. Niitä tutkittiin aikanaan ja en mä niihin oikeen mitään järkevää selitystä saanut. NE on vaan jotain tukkeutuneita rauhasia. Sit ku ne puhkee ni sielt tulee kiva ruskeeta mömmöä. Mulla tulee aina samaan paikkaan. Pikkuhousujen rajaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Mul on ollu sellaisia. Niitä tutkittiin aikanaan ja en mä niihin oikeen mitään järkevää selitystä saanut. NE on vaan jotain tukkeutuneita rauhasia. Sit ku ne puhkee ni sielt tulee kiva ruskeeta mömmöä. Mulla tulee aina samaan paikkaan. Pikkuhousujen rajaan.

Juu, just siinä main :x

Hui, meneekö tää vielä kipeemmäksi tästä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Juu, just siinä main :x

Hui, meneekö tää vielä kipeemmäksi tästä? :o

se helpottaa kun puhkeaa.

Joskus mulla oli se aika suuri. vähän pingispalloa pienempi. Silloin en pysytynyt kävelemänn. ollenkaan. Nykyään se on vain vähän pienempi ku pikkurillin pää. :)

Mikä tuo patti sitten ylipäätään on, mistä johtuu? :o

Jotain se lääkäri höpisi häpyhuulten rauhasesta joka on tukkeutunut. Siis mulla se on ollut jo yli kymmenen vuotta. Ja aina samassa kohdassa. :)

Jotain se lääkäri höpisi häpyhuulten rauhasesta joka on tukkeutunut. Siis mulla se on ollut jo yli kymmenen vuotta. Ja aina samassa kohdassa. :)

Älä perkkele :o
Niin veemäisen kipeä jo nyt. Kymmenen vuotta??!! :o :o

Eikun se tulee ja menee..

Mulla on niitä, paikka vaihtelee, ja voi olla vuosiakin, ettei ole, ja sitten taas ilmestyy.

Mulla o´n niit kans sillo täkllö mut ei pahoja..just et huomaan ku sattuu "litistymän" istuttaessa -AUTS!! Mut yks ihan järkyn kauhee oli sillo ku olin viimeisilläni raskaana. Se aluks näytti normifinniltä mut jostain syystä se ärhäköityi ja viimein juuri ja juuri pääsin käveleen ja hitto, et oli kipee. Ei siin auttanu muu ku käyä polilla puukossa. Se avattiin ja sit tyhjennettiin (mitä lie mömmöä siel) ja sain viel antibiootit. Sanottiin et ihan normaali PAISE!!

Sit siihen samaan kohtaan joskus nousee joku näppy ja oon tietty sydän kylmänä et tuleeko samanlainen mutta son siit itekseen aina kadonnu.

Ei mulla se enää oo kipee. Joskus vaan tuntuu ku istahtaa ja sit ei muuta ku puristaan se. Yleensä sit laitan siihen desinfiointi ainetta ettei se tulehdu, kun siihen jää pieni reikä.
Purista se vaan rikki...kerran se kirpasee. :)

Se tulee ja menee tosiaan.. Mulla yleensä kuukautisten aikaan, kun siteet hiostaa.. Mun mielestä sitä ei kannata puristaa, saattaa tulehtua ja sit siihen jää se arpi. Kun annat olla vaan ja ilmakylpyjä sille annat niin se rauhottuu ja pikkuhiljaa pienenee ja lähtee pois. Mäkin ennen puristelin, niin tuli mätää ja sit siihen jäi se kuoppa ja sehän se vasta kipee onki!! Mut kun antaa olla niin se itse kyllä lähtee pois!