Mikä hinku ihmisillä on esitellä kuviaan täällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Itse en ikimaailmassa laittaisi kuvaani tänne tai vastaaviin kaikille avoimiin paikkoihin netissä muutenkaan. Joten voisiko joku kertoa, miksi haluatte sen tehdä? Haluatteko saada kommenttia ulkonäöstänne vai mikä se motiivi on?

On mullakin kuvia netissä, on kuvia tekemistäni esineistä ja itsestäni. Huomio on ihanaa, positiivinen huomio. Oliskohan vesimies luonteella jotain tekemistä, vesimiehethän kun haluavat olla huomion keskipiste.

Ei mikään hinku. Jos kuvaa kysytään, sen laitan. Yksinkertaista. Mun naamani tuskin on sellainen, että pahinkaan pervo alkaisi sitä katsoessaan runkkaamaan. Ja jos joku niin epätoivoinen on, niin olenpahan ainakin tehnyt hyvän työn :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin vaikka, joo, saa kommenttejakin antaa, mikäli ei haukkumaan rupea. jos joku haluu kuvii nähä, niin täältä pesee.

mutta siinähän juuri altistaa itsensä myös nimettömien ja kasvottomien ihmisten haukuille ja arvostelulle. riski tosin on pienempi jos on kaunis, mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei mikään hinku. Jos kuvaa kysytään, sen laitan. Yksinkertaista. Mun naamani tuskin on sellainen, että pahinkaan pervo alkaisi sitä katsoessaan runkkaamaan. Ja jos joku niin epätoivoinen on, niin olenpahan ainakin tehnyt hyvän työn :D

Vau, ihana asenne. Mä mietin usein, et jes kuinkahan moni kauhistelee "toi nainen antaa viiksiensä vain rehottaa, vaha tekis terää". Hemmetti kaikkien tarvitte näyttää muotista tulleelta, voi olla kirveellä veistettykin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin vaikka, joo, saa kommenttejakin antaa, mikäli ei haukkumaan rupea. jos joku haluu kuvii nähä, niin täältä pesee.

mutta siinähän juuri altistaa itsensä myös nimettömien ja kasvottomien ihmisten haukuille ja arvostelulle. riski tosin on pienempi jos on kaunis, mutta silti.

No, sit on vähän aikaa paha mieli, mut ei se nyt oo niin vakavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Itse en ikimaailmassa laittaisi kuvaani tänne tai vastaaviin kaikille avoimiin paikkoihin netissä muutenkaan. Joten voisiko joku kertoa, miksi haluatte sen tehdä? Haluatteko saada kommenttia ulkonäöstänne vai mikä se motiivi on?

kyllä kommentit se motiivi on:) huomion kipeys.. oman elämän puute.. ja ajatus että ees jotain saattas kiinostaa..(luuloa)

ehkä kiinostaakin jotain jolla ei myöskään ole muuta tekemistä:) kivahan niitä on töllistellä.. sukulaisia yms... mutta ei siitä minun elämä paljoa muutu!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On mullakin kuvia netissä, on kuvia tekemistäni esineistä ja itsestäni. Huomio on ihanaa, positiivinen huomio. Oliskohan vesimies luonteella jotain tekemistä, vesimiehethän kun haluavat olla huomion keskipiste.

Peesi!!

Mä olen kanssa sitä mieltä että USEIMPIEN kohdalla kyse on siitä, että haluaa mahdollisimman paljon kehuja, ja sitten jos joku sanoo eriävän mielipiteen, suututaan. Jos ei halua ikävää kommenttia ulkonäöstään, ei kannata kuvia pistää.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No en mä tiedä onko kenelläkään hinkua, mut jos joku pýytää ja joku laittaa niin mikäs siinä. Ja on musta ainakin kiva saada kirjoituksille kasvot.

Näin!! Mä tykkään katsella muiden kuvia ja jotenkin koen olevani sen velkaa, että laitan myös omiani esiin.

Toisaalta mä en ole niin iso persoona, että kukaan mun kuvista nyt voisi tulla kateelliseksi tai pimahtaa täysin haukkumaan, en usko ainakaan. Tietty raja mulla menee yksityisyydessä, mutta aika väljästi voin laittaa kuviani näkyviin. Ei siihen mitään sen ihmeempää hinkua ole, vaikka kai se jotenkin itsetuntoa hivelee jos joku kehuu omaa ulkonäköä tai vaikka takkahuoneen verhoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Onko täällä joku ouhunut runkkaamisesta?

mulle on sama missä se mun naama on...ulkona esittelen sitä kuitenkin...en huntu naamalla kulje....niin ja en ole suuttunut ikuna jos joku ei naamastani tykkää....niin ja on mulla pyllykin esillä täällä

Juup en minäkään ymmärrä. Jos on valmis moneen otteeseen näinkin isolle foorumille kuvansa laittamaan, onhan se nyt itsestäänkin selvää ettei kaikki kommentit ole niitä halipusipusi kommentteja.

Alkuperäinen kirjoittaja olet outo:
Onko täällä joku ouhunut runkkaamisesta?
Nö ainakin sen viimesen 7 vuoden aikana, mitä mä olen palstalla ollut, täällä on aina vouhkattu siitä, että ne tänne laitetut kuvat päätyy ties minkä pervojen käsiin.

Miksi olit himmentänyt posken, siinä työkuvassa?
Kivahan se on photarilla peitellä virheet. Tiedoksi että poski ja ylähuuli oli melkein yhtä pikselisiä kuin työpaikan logo paidassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:

Miksi olit himmentänyt posken, siinä työkuvassa?
Kivahan se on photarilla peitellä virheet. Tiedoksi että poski ja ylähuuli oli melkein yhtä pikselisiä kuin työpaikan logo paidassa.

Hölmö, Voi SAAKELI, mikä idiootti olet! :headwall: :headwall: Kuvalle ei ole tehty mitään muuta ku peitetty paidan teksti ja senkin olisin osannut tehdä niin, ettet edes ois huomannut, jos oisin halunnut. Se on kännykkäkuva ja ne on pikselisiä. |O

Hölmö, Voi SAAKELI, mikä idiootti olet! :headwall: :headwall: Kuvalle ei ole tehty mitään muuta ku peitetty paidan teksti ja senkin olisin osannut tehdä niin, ettet edes ois huomannut, jos oisin halunnut. Se on kännykkäkuva ja ne on pikselisiä. |O

Olet muokkaillut muitakin kuvia, ammattilainen huomaa heti.. palstalaiset ehkei. ;)

Mitä poskessa oli kun peitit??

Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:

Olet muokkaillut muitakin kuvia, ammattilainen huomaa heti.. palstalaiset ehkei. ;)

Mitä poskessa oli kun peitit??

No sä et oo mikään ammattilainen. Poskessa ei ole peitettävää, kysy vaikka joltain, joka on mut nähnyt.

luuletko tosiaan, että jos käsittelisin kuvaa, tekisin naamastani pikselisen? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mäki haluun tietää:
luuletko tosiaan, että jos käsittelisin kuvaa, tekisin naamastani pikselisen? :headwall:

Miksi peitit posken, mitä siin oli?

Jos oisin peittänyt posken, siinä ei ois pikseleitä. Mun poskessa ei ole mitään peitettävää, mut varmaan siitäkin pitää olla kade.

Yhteistyössä