Mikä hienoin ammatti miehellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammatinvalinta edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ammatinvalinta edessä

Vieras
Jos SINÄ saisit valita, niin minkä näistä ammateista haluaisit miehellesi ja miksi?

1) LÄÄKÄRI

2) LENTÄJÄ

3) JURISTI

4) JOKU MUU, MIKÄ JA MIKSI?

kyllä ihan tavallinen duunari kiihottaa eniten,niillä on jalat maassa.mua ei vois vähempää kiinnostaa jotkut "hienot ammantinharjoittajat" kuten lääkäri tai juristi tms.
Minä haluan duunarin!

mies on lentäjä, ja se on hieno ammatti. Palkka taitaa olla korkeampi kuin normaalilla lääkärillä/juristilla, ja on enemmän vapaata. Ennen kaikkea mies itse rakastaa työtään ja se on tärkeää, että on työhönsä tyytyväinen. Ja onhan mies kyllä tosi komee univormussa :D

1) LÄÄKÄRI
- päivystykset, pitkä opiskelu, rankat opintolainat jne...

2) LENTÄJÄ
- ihmeelliset työajat

3) JURISTI
ks 2 edellistä yhteensä

4) JOKU MUU, MIKÄ JA MIKSI?
- tavallinen duunari joka saa palkkaa niin että sillä elää, eikä joudu selittelemään mitä mies tekee (tai ei saisi kertoa tms)

[QUOTE="oma";25083062]mies on lentäjä, ja se on hieno ammatti. Palkka taitaa olla korkeampi kuin normaalilla lääkärillä/juristilla, ja on enemmän vapaata. Ennen kaikkea mies itse rakastaa työtään ja se on tärkeää, että on työhönsä tyytyväinen. Ja onhan mies kyllä tosi komee univormussa :D[/QUOTE]

Ehdoton plussapuoli :D

Sekä lääkäri, lentäjä, että juristi on luultavasti liikaa kiinni töissään. Rahaa ehkä on, mut ei kotiaikaa. Duunari vie voiton. Ihana hikinen ukko. Työllä saavutetut lihakset. Palkka ei ehkä paras, mut on iltaisin kotona halimassa.

Lääkäri on vähän tylsä (varsinkin tk-lääkäri!), lentäjä ja juristi on liikaa poissa kotoa.
Palomiehen ja poliisin puolesta sais aina pelätä.
Urheilijalla menis liikaa aikaa treeneissä.

Johtopäätös: paras ammatti miehellä on joku ihan perusinssi tai -duunari, joka tekee sitä kasituntista työpäivää ja joutaa sitte olla kotonaki vähän.

Se on kyllä totta, että väliin on tullut tunne, että mies on enemmän maailmalla kuin kotona, vaikka sitten toisaalta väliin on monta päivää putkeen kotona. Mutta ehdoton plussapuoli lienee se, että mies on sellainen jokapaikan nikkari, niin ettei tartte muurarille tai putkimiehelle maksaa, kun mies hoitaa kaiken kuntoon itsekin. :D Sellainen duunari-lentäjä :D

Minä taas ihmettelen mikä ihmeen status on miehen ammatti? Ja elättekö te miestenne elämää vai miksi ihmeessä tälläistä kysytään?

Mulle tärkeintä on, että jokainen on omaan elämäänsä tyytyväinen, niin mun mieheni ja samaa toivon lapsillenikin. Siis että löytävät ammatin, jossa viihtyvät. Oma mieheni on insinööri ja viihtyy ammatissaan, se on tärkeintä.

[QUOTE="poikia3";25083150]Minä taas ihmettelen mikä ihmeen status on miehen ammatti? Ja elättekö te miestenne elämää vai miksi ihmeessä tälläistä kysytään?

Mulle tärkeintä on, että jokainen on omaan elämäänsä tyytyväinen, niin mun mieheni ja samaa toivon lapsillenikin. Siis että löytävät ammatin, jossa viihtyvät. Oma mieheni on insinööri ja viihtyy ammatissaan, se on tärkeintä.[/QUOTE]

Hiukan huumorimieltä ja seksismiä nyt hei!!

4) sellanen työ mistä mies ite tykkää+palkka riittävä peruselämiseen+säännöllinen,kohtuullinen työaika (tällä hetkellä toivon 9-17 - mies olis kotona aamun mun+lapsen kanssa,ja tulis kotiin illaksi.). Ei ilta-,viikonloppu- eikä ylitöitä.