Mikä helvetti siinä on et miehet ei millään haluis käyttää kondomia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos haluu saada...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos haluu saada...

Vieras
Siis sen nyt tajuan et ilman tuntuu paremmalta mutta jos kyseessä ei vakikumppani ni mikä ihme siinä on et se kumin käyttö on niin vaikeeta?! Mä sen aina vaadin sen ja jos ei käytä ni se on sit homma seis mut sitten tulee sellanen olo kun miestä rupee vituttaan et vika olis mun vaikka tiedän et ei todellakaan ole.
Ja pillereitä en voi oikeen käyttää ja seksiä ihan normaalina ihmisenä haluan joten se kumi on pakko olla jos ei vaki partneri.

kyllä mullekin on ihan selvää että yhden illan jutuissa se kumi on pakko olla en muuten ryhdy mihinkään. mutta ite en kyllä vakisuhteessa pidemmän päälle kumilla haluais vaikka olenkin nainen...

[QUOTE="huoh";26589855]Helppohan se on sanoa kun ei itse tarvitse ratkaisevalla hetkellä repimään mitään saatanan kumihuppua ulos paketista ja käärimään vehjettä siihen.[/QUOTE]

Mä opettelin laittamaan sen suulla miehelle paikoilleen niin ei niin hirveästi katkaise tunnelmaa..

Silti välillä joku vänkää ettei sitä haluaisi vaikka ei mulla muuta ehkäisyä käytössä, eli en ymmärrä kyllä minäkään tuota miehen itsesuojeluvaiston puutetta.

[QUOTE="huoh";26589855]Helppohan se on sanoa kun ei itse tarvitse ratkaisevalla hetkellä repimään mitään saatanan kumihuppua ulos paketista ja käärimään vehjettä siihen.[/QUOTE]

No jos sen noin haluaa tehdä ni omavika, mä keksin monta erilaistakin tapaa laittaa se paikalleen. :O

oman äijän pakotin testeihin, kun olimme seurustelleet jonkin aikaa.. herralla ei nimittäin seiso kumin kanssa,
eikä siis suostu käyttämään sitä . mutta olen kyllä tavannut miehiäkin, jotka eivät vain yksinkertaisesti pidä
kondómeista ja ovat valmiita survomaan kalunsa joka rakoon, seurauksista piittamatta.
aikoinaan miula oli yhdenillan juttu jätkän kanssa, joka olisi kovasti tahtonut panna paljaalla.
myöhemmin eräissä bileissä sitten kuulin, miten tyyppi valitti saaneensa jonkin tippurin venäjä
n reissulta.. :x

Mä joskus yritin opetella exän kans sen kumin laittoa suulla(sillon ku sitä käytettiin) mutta en vaan saanu sitä onnistumaan ja nyt sinkkuna en ees kehtaa sitä yrittää räpeltää suun kanssa paikoilleen joskus kun on sitäkin koittanut siinä kovinkaan hyvin onnistumatta.Käsin toki sit saan sen laitettua ja samalla siinä sit hyväilee ym. mUtta niin vaan ihmetyttää se et kun ei vaki kumppani ni miksi se on niin vaikeeta,onhan niitäkin naisia toki jotka antaa ilman eli jos haluaa ilman ni mun puolesta voi sitten mennä sellasen luokse mut mä kyllä sen kumin vaadin. ja silti miehillä on niitä kumeja laatikossa.Itse toki kannan kumit aina mukana ettei voi vedota siihen et nyt ei ole kumeja.usein sanonkin et onko sul kumeja mies sanoo ettei ole ni sanon et ei se mitään mulla on ja sitten mies onkin suu auki et aijaa...

No siitä yksinkertaisesta syystä, et mies joka ei suostu käyttään yhdenillan suhteessa kortsua on aivoton itsekeskeinen idiootti, joka ei piittaa pätkääkään omasta tai toisten terveydestä. Sellaset joutaa mun puolesta suksiin hevonkuuseen paljaine kuppasine muninensa, ei kelpaa mulle. Haluan pitää itseni puhtaana kaikista kuvottavista taudeista, joihin ei välttämättä edes lääkkeet aina auta.

Yhteistyössä