Mikä helvetti riivaa miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Sillä ei tee mieli seksiä.Ainakaan minun kanssa. Olemme olleet naimisssa kohta kuus vuotta ja meillä on kaksi lasta. Kuopus menee kouluun nyt syksyllä. Olen pitänyt itseni kunnossa. Viimeisen puolen vuoden aikana ei ole herunut kun kuus kertaa eli kerran kuussa.

Olen kysynyt käykö panemassa jotakin toista naista, ei kuulemma käy. Ei vaan tee mieli. Joulua ennen saatoimme kevyesti naida kolme kertaa viikossa.

Nii että mikä helvetti miestä riivaa??

No voihan sitä riivata hormonitasapainon heittely, stressi, väsymys, masennus, apatia .
Älä nyt painosta toista vaan nauti tuosta kerran kuussa menosta onhan sekin parempi kuin ei mitään. Pysy lähellä ja helli miestäsi niin kyllä se meno taas maistuu.

Vaikea sanoa?Onko käyny liian ykstoikkoseks?Siis onko teillä aina tietty perusasento,tietyt jutut ja se on siinä?Vai onko kenties hankittu mitään piristystä makkarin puolelle tms?Jos ei niin suosittelen ;) Entä onkos teillä kahdenkeskistä aikaa?

En tiedä, voi olla vaikka masista. Mutta minua ihan tosissaan riivaa tää asia. Olen jättänyt miehen rauhaan, hän tekee aloitteen jos haluaa. Olen jo vaikeimpina hetkinä ajatellut että hankisin itselleni omaa seuraa mutta en tiedä. Jos tilanne jatkuu tälläisenä mietin kyllä jo asumuseroa..

Pikku Mii: On hankkitu piristystä, eikä meillä panna samassa asennossa joka kerta. Lapset on niin isoja että on kahdenkeskeistä aikaa ja ennen ollaan harrastettu päivällä/illalla/yöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Oletko varma että vain seksin puute on se ongelma ?

Mulle awkain puute on ongelma. Mun mielestä se kuuluu aika suurena osana parisuhteeseen. Hyvä isä mies on lapsille ja muuten perhe-elämä sujuu ihan hyvin. Mutta en tiedä, tää on mulle kova paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Oletko varma että vain seksin puute on se ongelma ?

Mulle awkain puute on ongelma. Mun mielestä se kuuluu aika suurena osana parisuhteeseen. Hyvä isä mies on lapsille ja muuten perhe-elämä sujuu ihan hyvin. Mutta en tiedä, tää on mulle kova paikka.

Mitähän mä tohon sekoilin, siis mulle ainakin seksin puute on ongelma.

Olen kysynyt käykö panemassa jotakin toista naista, ei kuulemma käy. Ei vaan tee mieli. Joulua ennen saatoimme kevyesti naida kolme kertaa viikossa.

Nii että mikä helvetti miestä riivaa??[/quote]

Jos nyt aluksi vaikka siivoaisit suusi ...

Yhteistyössä