H
heinähattu, turvenuija
Vieras
Mulla on liuta sukulaisia, joilla asuminen Helsingissä tuntuu olevan henki ja elämä. Kaikki lomat täällä kehäkolmosen ulkopuolella kuitenkin ruikutetaan sukulaisille, mites kämppä on pieni ja kallis, joka paikkaan pitää kulkea julkisilla, kun ei ole järjettömän vuokran/lainan lisäksi varaa autoon tai ainakaan autopaikkaan, joka olisi Hämeenlinnaa etelämpänä. Lasten päiväkoteihin on niin-ja-niin vaikea matka, nurkissa pyörii huumeneuloja (kun ei ole varaa asua kuin jossain painajaismaisilla ghettoalueilla) eikä tienoolla kuulemma ole edes puita, joita vasten koira voisi kusta.
Kertokaas joku mulle, miksi siinä 1455 euron/kk 16 neliön kopissa sitten pitää väkisin asua, jos ei ole opiskelija ja työpaikkoja on muuallakin? Mikä siellä oikein vetää puoleensa, kun kuitenkaan muille ei ole kerrottavaksi kuin niitä haittapuolia?
Kertokaas joku mulle, miksi siinä 1455 euron/kk 16 neliön kopissa sitten pitää väkisin asua, jos ei ole opiskelija ja työpaikkoja on muuallakin? Mikä siellä oikein vetää puoleensa, kun kuitenkaan muille ei ole kerrottavaksi kuin niitä haittapuolia?