N
Netta
Vieras
Oltiin lapsen kanssa kaupassa, jonot kuin ammuttu täyteen jengiä. Lapseni päätti pitää piruilutauon ja lähti juoksentelemaan viereiseen jonoon eikä suostunut tulemaan pois. Toisella kädellä ojensin kassaneidille maksua ja toisella yritin vetää lastani pois - niin että lapsi heittäytyi tahallaan lattialle. Niin mä jouduin vetämään lapseni pois kädestä pitäen lattiaa pitkin. Siitä otin sitten lapseni kainaloon enkä päästänyt irti ennen kuin pääsin pakkaamaan tavaroita. Viereisestä kassan jonosta kuului jotain "kamalaa... perhe..." jne. En saanut selvää. Voi helskatin helkatti!! Miksi mä oikeasti ikinä edes menin koko kauppaan? Ja ne ilmeet! Kaikki katsoi ihan suu auki! Ne varmaan ajatteli että mä olen oikeesti joku lastaan lyövä väkivaltainen mutsi! Mitä mä oikeasti teen nyt?! Jos joku keksii tästä johonki sossuun ilmottaa niin mä en ihan oikeesti kestä... en todellakaan retuuttanut lastani vaan vedin sen vain luokseni! Onko muille sattunut tällaista?
Eikä sitten mitään olet-huono-äiti-mikset-neuvotellut-lapsesi-kanssa... paljonpa siinä ehtii kun piti päästää muitakin maksamaan...
Eikä sitten mitään olet-huono-äiti-mikset-neuvotellut-lapsesi-kanssa... paljonpa siinä ehtii kun piti päästää muitakin maksamaan...