mikä ehkäisy????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuliska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 15:10 tiivitaavi kirjoitti:
Mitenkäs PatentexOval-emätinpuikot? ehkäisyvarmuus kohdominluokkaa oikein käytettynä. Apteekista ilman reseptiä muistaakseni reilu 10 ?/10 kpl paketti.

[/quotelueppa tosta persona-ehkäisytietokoneesta tosta vähä alempaa!]

Heippa!

Minulla on todettu myös tukostaipumus (apc-resistenssi) ja hormonikierukan menen laitattamaan kunhan kuukautiset alkaa.. Kävin lääkärillä ja hän totesi, ettei ole estettä hormonikierukan laittamiselle..

Söin ennen minipillereitä, mutta nyt halusin kierukan, koska ne pillerit tuppautu unehtumaan :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 22:24 pömmiäinen kirjoitti:
Heippa!

Minulla on todettu myös tukostaipumus (apc-resistenssi) ja hormonikierukan menen laitattamaan kunhan kuukautiset alkaa.. Kävin lääkärillä ja hän totesi, ettei ole estettä hormonikierukan laittamiselle..

Söin ennen minipillereitä, mutta nyt halusin kierukan, koska ne pillerit tuppautu unehtumaan :whistle:

Minä en riskeeraa hormonilla ollenkaa,täällä ei lääkäri edes määräis pilsuja eikä edes hormonikierukkaa.Mun veli kuoli viime vuonna aivovaltimotukokseen ja mun isällä 2 tulppaa ja äidillä aivoinfrakti.Mä en vaan uskaltas..vaikka lääkäri ehottas..:(

Minäkin suosittelen Patentex Ovalia. Voi tietysti joillekin aiheuttaa allergiaa, mutta luulen että se on melko harvinaista. Saatavuus on hyvä, apteekista löytyy, eikä tarvitse reseptiä. Hinta on melko kallis, mutta samaa luokkaa kuin kondomitkin, suunnilleen.

Yhteistyössä