Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Nero ois ennestään tuttu mulle, mut en tiä uskallanko ladata... Oisko joku niistä turvallinen versio? Mul on tällä hetkellä niin huonosti muistia tässä koneessa, ettei täytä haittaohjelmien yms estoa voi pitää päällä, jos meinaa välttää tiltit kesken latausten tms.
Hitsi ku mä en o mikään mestari enkussakaan... En oikein luota siihen, että tajuun riittävästi. Nii ja sit vielä se, että mul on Win2000.