Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Mulla oli samaa kunnes vaihdoin merkkiä, olivat liian "väkeviä" kun laski verenpaineetki liian alas ettei pystyssä pysyny. Niissä on kyllä eroja kokeilemalla löytyy sopiva
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja M:Mulla oli samaa kunnes vaihdoin merkkiä, olivat liian "väkeviä" kun laski verenpaineetki liian alas ettei pystyssä pysyny. Niissä on kyllä eroja kokeilemalla löytyy sopiva
Siksköhän mulla oli eilen ja tänäkin aamuna huimaava olo,enkä ottanut ku pari kertaa noita sen 2kpl.
Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja M:Mulla oli samaa kunnes vaihdoin merkkiä, olivat liian "väkeviä" kun laski verenpaineetki liian alas ettei pystyssä pysyny. Niissä on kyllä eroja kokeilemalla löytyy sopiva
Siksköhän mulla oli eilen ja tänäkin aamuna huimaava olo,enkä ottanut ku pari kertaa noita sen 2kpl.
Noin mullaki vaikutti justiin, että huimasi ja oli kokoajan semmonen öklö olo, kunnes sitte mittasin verenpaineen ja oli tosi alhainen.
Minkä merkkisiä syöt?
T:M-mustana