Ä
äippä
Vieras
Bepanthenia joudun käyttämään päivittäin kun huulet on punaiset ja suupielet auki. Mikä tähän vaivaan auttaa tietääkö kukaan? Ei kehtais näin pienen vaivan takia lääkäriin mennä... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tai tämä:mut jos bepanthene ei toimi niin osta eucerin merkkistä huulirasvaa apteekista,hyvää on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirame:niin,ei kannata nuolla huulia vaikka olisi kuivat,laita jotain huulirasvaa.
miramen se vaaleanvihreä huulirasva on todella hyvää.jos on todella rohtuneet huulet niin se kirvelee oikein kun hoitaa huulia,suosittelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äläkä osta muita miramen tuotteita,ne on huonoja,ei niin hyviä kun tuo medilip.tuo todellakin toimii.ne muut on semmosia mitkä auttaa hetkeksi ja ihmeen ällön makuisia.
Mahdankohan minäkin olla allerginen Miramelle? Kun ennen aina olen käyttänyt Labelloa, ja nyt tuli ostettua Miramea, ja huulet on yhtäkkiä niin kuivat, kun olla voi (kummasti alkoi melkein samaan aikaa tuon oston kanssa). Mitään näkyvää rohtumaa tms. ei ole, mutta kirvelevät ja tuntuvat rutikuivilta. Pakko ostaa juhannuksen jälkeen Labelloa, jos huulet sen avulla rauhoittuisivat.Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Mulla itse asiassa tuli muutama vuosi sitten juuri Miramen huulirasvoista suupieliin haavaumat. Olin käyttänyt samanlaista Mirame-huulirasvaa jo vuosikausia, mutta sitten he vaihtoivat valmistusaineeksi jonkun ihme ainesosan, joka ei sopinutkaan huulilleni. Ja minä reppana vain rasvasin ja rasvasin Miramella, kunnes tajusin, että se kaikki huulten rohtuminen ja suupielien aukeaminen johtuivat nimenomaan Miramesta.
:headwall: Asia varmistui jonkun ajan kuluttua, kun asiasta oli oikein lehdessä juttua. Ilmeisesti joku muukin oli saanut ko. huulirasvasta allergisen reaktion. En siis suosittele ainakaan Miramea.![]()