K
kaipaan apua
Vieras
En tiedä onko tämä jotain synnytyksen jälkeistä masennusta, tavallista masennusta tai muuten vaan jotain väsymystä, mutta apua mä tarvitsen. Kuopus, 5kk, on rinnalla 2 tunnin välein ympäri vuorokauden. Ei huoli pulloa ja allergian vuoksi kiinteiden aloittaminen on tehtävä hitaasti ja varovasti. Vauvalla on paha vierastaminen alkanut, huutaa kun syötävä jonkun muun sylissä, isikin kelpaa vain jos näkee mut samalla. Mä oon vaan niin väsynyt ja kyllästynyt. Turhautunut kaikkeen. Tulee tiuskittua isommille lapsille ja miehelle ihan turhasta, välillä huudettuakin. Itkettää ja raivostuttaa. Olen välillä joutunut jättämään vauvankin pariksi minuutiksi yksin itkemään kun yksinkertaisesti en ole enää luottanut itseeni. Kaikki tuntuu niin raskaalta ja en keksi mitään mistä olisi onnellinen. Koti on sotkuinen mutta en jaksa tehdä asialle mitään. En halua nähdä muita ihmisiä, en kykene lähtemään mihinkään. Mä en halua käyttäytyä näin. En halua aiheuttaa läheisille pahaa mieltä, he eivät sitä ansaitse. En halua kohdalla heitä näin huonosti. Haluan nauttia heistä, tuntea onnellisuutta, levätä, hoitaa kotia. Mä en vaan enää tiedä mitä voisin tehdä jotta tilanne paranisi.