Mikä avuksi, kun miestä haluttaa koko ajan????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jooooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jooooh

Vieras
Siis mua niin ottaa päähän. Tuntuu, että sille ei riitä mikään. Koska itse puuhissakin kun ollaan, niin hänelle ei kerta riitä, vaan hänen pitää saada kaksi tai kolmekin kertaa. Ja siinä vaiheessa musta se seksi alkaa jo maistumaan puulta! Mikä neuvoksi?
Ei tekisi mieli edes aloittaa niitä touhuja, kun tuntuu että ukollein ei riitä kuitenkaan välttämättä se, mitä meillä olisi :(
Ja puhumattakaan siitä, että seksiä pitäis olla viikossa paljon. Jos on vaikka kaksi kertaa viikossa, niin saan kuulla napinaa siitäkin. On kuulemma liian vähän kun jos on kolme päivää vaikka siinä viikossa väliä ennenkuin on se seksipäivä. Mua niiiin ottaa päähän. Tuntuu, että seksielämämme parantuisi, jos hän lopettaisi liiaksee miettimisen, milloin meillä on ollut ja milloin taas tulee olemaan..mutta ei, aina vaan saan jotain jostakin kuulla jotenkin peri. ARGH!
Anteeksi, nyt olen purkanut tuntemukseni ja helpottaa.
Jos on kohtalotovereita, niin kertokaa ajatuksianne.

googletappa miehesi puhelinnumero ilman viivaa, siis esim. 0401234.., saatat yllättyä. Miehesi nimittäin saattaa haeskella seksiseuraa aktiivisesti myös kodin ulkopuolelta..