[QUOTE="kilppari";29502286]hei!
kannattaa kysyä ne kilpirauhasarvot ja muut labratulokset ja mennä yksityiselle..
mulla oli arvot just normaalin rajoissa viime kesänä, mutta väsymys ja muut oireet ihan kamalat.
nukuin yössä 10h ja 3h päikkärit, silti olin kuin sumussa, tuntui että seuraan vaan sivusta kun muut elää! unohtelin asioita ihan hirveästi enkä jaksanut tehdä mitään!
mulle aloitettiin koelääkityksenä tyhroxin 25 mikrog, ja olo on tällä hetkellä huikea, kun annosta on 8kk aikana nostettu, nyt menee 75mikrog aamuisin!
enää ei tarvi kuin 7-8h yöunet eikä päikkäreitä, aivot on selventyneet, ei enää sumuinen olo. touhaan kaiket päivät, käyn töissä ja iltaisin lenkillä tai salilla. tuntuu kuin olisin saanut elämäni takaisin, en ole ollut tällainen 10 vuoteen! mulla vajaatoiminta alkoi synnytyksen jälkeen, tuli ns hiipimällä.
eli älä usko arvoja vaan oireita

apu löytyy kyllä![/QUOTE]
Tuskin thyroxinia huvin vuoksi ja koemielessä määrätään kun sitä ei niin vaan lopetetakaan. Jos arvot on normirajoissa ei sille juuri mitään oi tehdä. Mulla ihan kilpparioireet, mutta arvot ihan normit. Yksityisellä.