V
vieras
Vieras
Mun pitäis tehdä opinnäytettä kovalla tohinalla, mutta alkuraskauden järkyttävästä oksentamisesta toivuttuani olen ollut aivan sairaan väsynyt koko ajan. Aamulla kun herää, kestää max 2 tuntia, kun alkaa silmät painamaan niin, että on pakko mennä nukkumaan, ei vaan pysy auki. Yöt nukun läpeensä hyvin, menen 22 aikoihin nukkumaan, herään aamulla 06-08.
Olen yrittänyt mennä koululle tekemään hommia, mutta kaksi kertaa olen sielläkin herännyt naama näppäimistöltä eikä tässä olotilassa vaan saa hyvää aikaiseksi, kun keskittyminen menee hereillä pysymiseen.
Hb on hyvä, ongelma ei ole siinä. Verenpaine on tosi matala ja huimaa välillä aika lailla, mutta ei kai se väsymystä aiheuta? Mitä tämä on? Ja mikä tähän auttaa?
Olen yrittänyt mennä koululle tekemään hommia, mutta kaksi kertaa olen sielläkin herännyt naama näppäimistöltä eikä tässä olotilassa vaan saa hyvää aikaiseksi, kun keskittyminen menee hereillä pysymiseen.
Hb on hyvä, ongelma ei ole siinä. Verenpaine on tosi matala ja huimaa välillä aika lailla, mutta ei kai se väsymystä aiheuta? Mitä tämä on? Ja mikä tähän auttaa?