Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:08 mimmali kirjoitti:Mua on auttanu vesi.![]()
Tai joku pieni suolanen..
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:09 miikuli kirjoitti:tähän järkyttävään iltapahoinvointiin :x
hedelmiä menee ihan kiitettävästi,mut ei tunnu helppaavan ku hetkeks :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:10 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:08 mimmali kirjoitti:Mua on auttanu vesi.![]()
Tai joku pieni suolanen..
Ja sähän oot hyvä neuvomaan ku et oo ees raskaana ollut ja raskauspahoinvoinnista oo tietookaan :headwall:
=) voi miten ihana uutinen =)Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:27 miikuli kirjoitti:No kun hetkiseks auttaa nektariini,tomaatti,omena,appelsiinituoremehu...tuntuu et kokoajan tartteis jotain suuhunsa laittaa. :x
yleensä mulla on alkanut pahoinvointi viikolla 8,mut nyt jo 6:lla.Toivottavasti ei kestä sit vastaavasti pitempäänkin :\|
Nyt viikkoja vasta 7+4 ja olo ihan erilainen ku tammikuun odotuksessa.Toivottavasti saadaan joululahja meille :heart:
paljon onnea toivotaan että kaikki menis hyvinAlkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:32 miikuli kirjoitti:Hirvee suolan tuska on kokoajan...suolapähkinöitä,shipsejä,mut eihän niitä voi syödä,kun verenpaine kärsii sit.Iltaa kohti menee ihan järkyttäväksi olo.
Nyt en malta poistua tästä,kun viikon ollut ilman konetta.....omenaa järsin samalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:35 äiskä kirjoitti:Onnea Miikuli hurjasti!![]()
Onko muuten mahd että maksasairaus tulee uudelle lapselle? Toivottavasti kaikki menee hyvin, toivon paljon enkeleitä teille matkaan, toivottavasti saatte joululahjan ihanan:heart:
Pahoinvointiin: Ei auta mikään, kuukaus eteenpäin niin se helepottaa![]()