Mikä auttais hirveään ummetukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milja"

Vieras
Ilmeisesti stressiperäistä, kun heti työviikon alkaessa vatsa jumittuu ihan totaalisesti ja olo on aivan hirveä ja järkyttävä.
Kiloklubin mukaan syön tarpeeksi kuituja päivässä, n. 30g. Kasviksia tulee puol kiloa eli ei pitäis syy olla ruuassa ja en siis laihduta vaan olen kirjannuts inen syömisiäni ihan vain katsookseni milpä päivän ruuat näyttää.

Liikun päivittäin, käyn spinningissä, uimassa, lenkillä, kahvakuulassa jne. joka päivä vähintää puoli tuntia liikuntaa joten en voi sitäkään syyksi laittaa.

Tuntuu että olen kaikki kokeillut... päivittäis syön frucktolaxia, jopa tripla-annosta, pellavansiemeni liotetuna veteen ja chiansiemeniä myös, aamuisin liotettuja kuivattuja luumuja, levolacia olen myös kokeillut mutta saan hirvittävät vatsakivut siitä, tulee ilmaa mutta mitään ei tule ulos :(

En jaksa tätä oloa enää :(.

Vatsa toimii vain viikonloppuisin eli selkeästi työstä johtuvaa. Itkettää, harmittaa ja ahdistaa ja maha sattuu ja olo on niin tukala.

Niin ja juon vettäkin koko ajan. Ja olen tehnyt joogaliikkeitä jotka googlen mukaan auttaisivat ummetukseen ja edistäisivät suolen toimintaa, mutta ei. Mä en kestä tätä oloa enää...