A
auto_
Vieras
Onko hyviä ehdotuksia tulevasta autosta. Budjetti on alle 40t mielellään lähempänä 35t.en ole tykännyt. Ranskalaista en osta en myöskään Fiattia, Daciaa tai Toyotaa. Muutamaa Hondaakin olen ajanut eikä ne ole tuntuneet hyviltä. Takavetoinen auto myös täysin pois suljettu. Auton pitää olla ennen kaikkea hyvä ajaa ja sen tulee kestää käyttöä ilman, että se seisoo pajalla jatkuvasti. Uudehko tai uusi siis pitäisi saada. Ehdottomasti oltava alle 50t ajettu, diesel, automaatti ja farmari. Auton pitää myös sisältää nykyaikaiset varusteet esim automaatti ilmastointi, xenon valot, webasto... yms. Mitään suurperhettä meillä ei ole, joten mitään valtavaa autoa ei tarvita. Toisaalta millään Pololla en ala ajamaan.
Tällä hetkellä mietinnässä on Volvo V60. Muita hyviä ehdotuksia. Volkkareissa eniten mietityttää DSG laatikko ja surkea varustetaso. Käytettynä aika vähän tarjolla kunnon varusteilla. Myös Volkkarin normi penkit ei oo mun mieleen. Skodassa sama juttu kun Volkkarissa, penkit on surkeat normimalleissa.
Tällä hetkellä mietinnässä on Volvo V60. Muita hyviä ehdotuksia. Volkkareissa eniten mietityttää DSG laatikko ja surkea varustetaso. Käytettynä aika vähän tarjolla kunnon varusteilla. Myös Volkkarin normi penkit ei oo mun mieleen. Skodassa sama juttu kun Volkkarissa, penkit on surkeat normimalleissa.